קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות9
ציון בריאות26
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםסופרבול
מגזין

סל ירקות עם מטבל החווה סמוקי

סל ירקות עם מטבל החווה סמוקי
סל ירקות עם מטבל החווה סמוקי נטול גלוטן, וצמחוני מנה צדדית. והוא מתאים להגשה ל 9 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 394 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 27 גרם שומן. אם יש לכם גזר קשת, עגבניות ירושה תינוק, מלח, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. נסו מטבל תירס חוות בייקון, בשר חזיר וגבינה הכנת ארוחה Pinwheels עם מטבל חווה תוצרת בית, ו תחרות צ'ילי שנתית 7: ערך # 4-צ' ילי Smokey צ'יפוטלה עם שמנת חמוצה חווה + תפריט שבועי (מתכונים דומים).

הוראות

1
שים את כל החומרים, למעט פלפל, לתוך קערת ערבוב ולהקציף עד מעורב היטב. להכניס למקרר עד שיהיה מוכן לשימוש. לגרוף לתוך פלפל חלול לשרת.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
מקציףמקציף
1
מביאים סיר גדול של מים מלוחים רותחים לרתיחה. זרוק את השעועית הירוקה, חניתות אספרגוס, ופרחי ברוקולי, 1 ירק בכל פעם, לתוך המים הרותחים ומבשלים 1 עד 2 דקות או עד רך. מיד להסיר ירקות לקערה של מי קרח כדי לעצור את הבישול. כאשר מגניב, לנקז לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
אספרגוסאספרגוס
פרחי ברוקוליפרחי ברוקולי
שעועית ירוקהשעועית ירוקה
ירקירק
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
סירסיר
2
מסדרים ירקות חלוקים וכל שאר הירקות לפי הצורך על מגש.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
3
תגיש עם המטבל.
מרכיבים שתצטרך
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים

מרכיבים

9ריבס, קצוץ טרי או קפואחניתות אספרגוסחניתות אספרגוס9ריבס, קצוץ טרי או קפואגזר צהוב תינוקגזר צהוב תינוק1גדולפלפל חריף, חלול למצגתפלפל חריף, חלול למצגת9ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפלים סגולים, זורעים וחותכים לרצועותפלפלים סגולים, זורעים וחותכים לרצועות11 קילו קישואים,3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות9ריבס, קצוץ טרי או קפואפרחי ברוקוליפרחי ברוקולי9ריבס, קצוץ טרי או קפואגזר קשתגזר קשת9ריבס, קצוץ טרי או קפואמלפפונים, פרוסיםמלפפונים, פרוסים11 קילו קישואים,מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)9ריבס, קצוץ טרי או קפואשומר תינוק, פרוסשומר תינוק, פרוס11 קילו קישואים,גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה9ריבס, קצוץ טרי או קפואשעועית ירוקהשעועית ירוקה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)9ריבס, קצוץ טרי או קפואעגבניות ירושה לתינוקותעגבניות ירושה לתינוקות2(יכול להיות או להרחיק)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים9ריבס, קצוץ טרי או קפואJicama, קלופים וחותכים למקלותJicama, קלופים וחותכים למקלות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק11 קילו קישואים,בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש2(יכול להיות או להרחיק)פפריקה סמוקיפפריקה סמוקי9ריבס, קצוץ טרי או קפואנטיף קרח וצנוניות אדומות גדולותנטיף קרח וצנוניות אדומות גדולות3(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק9ריבס, קצוץ טרי או קפואסקווש קיץ צהוב, לחתוך מטבעותסקווש קיץ צהוב, לחתוך מטבעות