קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות8
ציון בריאות56
מגזין

סלט אורז חום עם תירס, פול ואפונה

סלט אורז חום עם תירס, פול ואפונה
סלט אורז חום Herbed עם תירס, פול ואפונה עשוי להיות התוספת שחיפשתם. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני יש 384 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 8 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. אם יש לך אורז חום קצר גרגר, אפונה, מיץ תפוזים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה. עם כפית ציון של 80% המנה הזאת די טובה. מתכונים דומים: סלט שעורה עם חומוס, פול שעועית & אפונה, סלט אורז עם פול ופיסטוקים, ו סלט אורז עם פול ופיסטוקים.

הוראות

1
בסיר בינוני, חום 1 כף שמן זית.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את הבצל ומבשלים על חום נמוך בינוני עד מתרכך, על 7 דקות. מערבבים את האורז, ואז מוסיפים את חלב האורז ומים ומביאים לרתיחה. מכסים ומבשלים על אש נמוכה עד שהנוזל נספג והאורז רך, כ -35 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
להעביר את האורז לקערה גדולה ולתת מגניב לטמפרטורת החדר, ערבוב כמה פעמים.
מרכיבים שתצטרך
4
בינתיים, בסיר בינוני של מים מלוחים רותחים, לבשל את התירס עד רק רך, על 3 דקות. באמצעות כפית מחוררת, להעביר את התירס לקערה רדודה. חזור עם האפונה, ואז fava שעועית, בישול אותם במשך כ 2 דקות. לקלף את פול ה-fava.
מרכיבים שתצטרך
5
בקערה קטנה, לשלב את מיץ התפוזים עם חומץ, טבסקו ואת 2 כפות הנותרים של שמן זית.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את הבזיליקום ואת הטרגון ומתבלים במלח. מקפלים את התירס, אפונה, פאבות, בצל ירוק וצנוניות לתוך אורז מקורר.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים את הרוטב לאורז וזורקים למעיל. מתבלים במלח.
מרכיבים שתצטרך
8
מורחים את ארוגולה על מגש, כפית את סלט האורז על גבי ומגישים.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ארוגולה חבורהארוגולה חבורה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום קצוץבזיליקום קצוץ4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעינים תירס (מ 4 אוזניים)גרעינים תירס (מ 4 אוזניים)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית פאבה מופגזת (מ 1 פאונד בתרמיל)שעועית פאבה מופגזת (מ 1 פאונד בתרמיל)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה טרייה מופגזת (מ 1 פאונד בתרמיל)אפונה טרייה מופגזת (מ 1 פאונד בתרמיל)3(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1גדולבצל, קצוץבצל, קצוץ3(חוֹרֶף)מיץ תפוזים טרימיץ תפוזים טרי113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צנון קטן חבורה, חצייה פרוסה דקצנון קטן חבורה, חצייה פרוסה דק4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב אורזחלב אורז8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח81 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצל ירוק, לבן וירוק חלקים בלבד, חצייה פרוסה דקבצל ירוק, לבן וירוק חלקים בלבד, חצייה פרוסה דק4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז חום קצר גרגיראורז חום קצר גרגיר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)טבסקוטבסקו1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)טרגון קצוץ גסטרגון קצוץ גס4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב2(חוֹרֶף)חומץ יין לבןחומץ יין לבן