קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות8
ציון בריאות5
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט אורז פראי

סלט אורז פראי
סלט אורז בר עשוי להיות רק התוספת שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה 10% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. צופה הדמות שלך? זה מתכון ללא גלוטן יש 193 קלוריות, 7 גרם חלבון, ו 9 גרם שומן למנה. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה ויעשו אותו שוב. אם יש לכם פפריקה, סוכר, אורז ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 1 שעה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף גרוע למדי של 37%. מתכונים דומים: סלט עוף ואורז בר: סלט ארוחת ערב לבבי ומלוח, סלט אורז פראי, ו סלט חזיר אורז בר.

הוראות

1
בסיר של 1 ליטר עם מכסה מביאים לרתיחה 2 כוסות מים והמלח.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים את האורז ומערבבים היטב. מנמיכים את האש לנמוכה, מכסים ומבשלים במשך 45 דקות עד 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז
3
מסננים עודפי נוזלים מהאורז.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז
4
בינתיים, שלבו את כל מרכיבי הרוטב בצנצנת עם מכסה צמוד ונערו היטב. מקררים עד שמוכן לשימוש.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
5
בקערה גדולה שלבו את האורז, לבבות הארטישוק, האפונה, הפלפל הירוק, הבצל הירוק, העגבניות, המרינדה השמורה ומחצית הרוטב. לזרוק היטב. מכסים ומצננים או אוכלים בטמפרטורת החדר. רגע לפני ההגשה זורקים שוב וטועמים.
מרכיבים שתצטרך
לבבות ארטישוקלבבות ארטישוק
בצל ירוקבצל ירוק
פלפל ירוקפלפל ירוק
מרינדהמרינדה
עגבנייהעגבנייה
אפונהאפונה
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
הוסף מעט מההלבשה שנותרה, אם תרצה בכך.
7
מפזרים את השקדים ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
שקדיםשקדים

מרכיבים

3156 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)11 קילו קישואים,זרעי סלריזרעי סלרי1(יכול להיות או להרחיק)חרדל יבשחרדל יבש1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחוןשום, טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות שרי או ענבים, חצויעגבניות שרי או ענבים, חצוי796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץ גספלפל ירוק קצוץ גס3בצל ירוק, חלקים קצוצים, לבנים וירוקיםבצל ירוק, חלקים קצוצים, לבנים וירוקים170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אפונה ירוקהאפונה ירוקה1(יכול להיות או להרחיק)פלפל לבן טחוןפלפל לבן טחון170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)לבבות ארטישוק מושרים, מנוקז וחצוי, מרינדה מילואיםלבבות ארטישוק מושרים, מנוקז וחצוי, מרינדה מילואים0(יכול להיות או להרחיק)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגוררתפרמזן מגוררת1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשקדים קלויים מרוסקים, לקישוטשקדים קלויים מרוסקים, לקישוט1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ לבןחומץ לבן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז בר, שטוף היטבאורז בר, שטוף היטב