קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות22
מטבחיםאסייתי
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט אטריות אסייתי עם שרימפס

סלט אטריות אסייתי עם שרימפס
סלט אטריות אסייתי עם שרימפס עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 348 קלוריות, 28 גרם חלבון ו 2 גר' של שומן. זה מתכון חלב חינם pescatarian מגיש 4 . מתכון זה מ Epicurious יש 1 אוהדים. אם יש לכם אפונה הצמד סוכר, סוכר, עלי נענע, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הסוכר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות סוכר ללא סוכר מחיטה מלאה כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 30 דקות. מתכונים דומים: סלט אטריות אסייתי עם שרימפס, סלט שרימפס ואטריות אסייתי, ו שיפודי שרימפס וקישואים אסיאתיים עם סלט אטריות.

הוראות

1
מבשלים אטריות בסיר גדולשל מים מלוחים עד מכרז, stirringoccasionally, 4 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
ניקוז. Rinsewith מים קרים; לנקז היטב. באמצעות מספריים, חותכים אטריות לשלישים.
מרכיבים שתצטרך
3
להקציף מיץ ליים, רוטב דגים, רוטב צ ' ילי-garlicsauce, וסוכר בקערה קטנה עד sugardissolves.
מרכיבים שתצטרך
4
מניחים שרימפס בקערה בינונית.
מרכיבים שתצטרך
5
להוסיף 2 כפות רוטב; לזרוק מעיל.
6
מחלקים אטריות בין קערות. למעלה עם פרוסות מלפפון וכל הנשאריםרכיבים. שרימפס כפית עם dressingover, ו טפטוף עם רוטב שנותר.
מרכיבים שתצטרך
7
בתיאבון

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסייתי בתפריט? נסה זיווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. Lang & Reed Napa Valley Chenin Blanc עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
Lang & Reed Napa Valley Chenin Blanc
Lang & Reed Napa Valley Chenin Blanc
Lang & Reed 2015 Chenin Blanc – Napa Valley יש אפרסק ופירות טרופיים כי הם מיד על האף, עם הרמז הדרוש של חלת דבש (אופי varietal המסורתי), וביטוי פחותה של תפוח והדרים. על החיך, ניחוחות הם שיקוף ונתן נוכחות חזקה עוד יותר עם תפוח צהוב הערות הדרים אקזוטיים, אשר נותן לו זרימות מדויקת. המרקם עדין, והטעמים מתרחבים בנגיעה של מינרליות מלוחה, מה שמוביל לחומציות חדה ובהירה, המוסיפה לאופי המרענן של היין. זה יהיה לפרוח ולהשיג במורכבות עם זמן בקבוק נוסף.