קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות5
מגזין

סלט אמברוזיה

סלט אמברוזיה
סלט אמברוזיה נטול גלוטן, ומספק כ 4 מנות. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 4 גרם חלבון, 25 גרם שומן, ובסך הכל 356 קלוריות. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד גם הר ד ' אובר תקציב ידידותי. לכו לחנות ואספו תפוזי מנדרינה, נתחי אננס, מרשמלו ועוד מספר מצרכים להכנתם היום. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. עם כפית ציון של 35%, המנה הזו די גרועה. נסו סלט אמברוזיה, סלט אמברוזיה, ו סלט אמברוזיה עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את התפוזים, האננס, המרשמלו והקוקוס.
מרכיבים שתצטרך
מרשמלומרשמלו
אננסאננס
קוקוסקוקוס
כתוםכתום
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מוסיפים שמנת חמוצה וזורקים לערבוב. מכסים ומכניסים למקרר למספר שעות.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה

ציוד

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

שרדונה, סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר הם בחירה מצוינת לסלט. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. טנוטה די נוזולה לה ברוניצ ' ה שרדונה עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
טנוטה די נוזול לה ברוניש שרדונה
טנוטה די נוזול לה ברוניש שרדונה
נוזולה לה ברוניצ ' ה הוא ביטוי אלגנטי וייחודי לזן שרדונה, עם זר נקי וריחני של פירות לבנים וטרופיים המקוזזים בניואנסים קלים של טוסט. על החיך, הוא מראה איזון מעולה של בשלות פירות מודגשת על ידי חומציות טריים ומבנה של גוף בינוני, עם רושם כללי של מורכבות עדינה. אלה חוזרים על עצמם בגימור הנקי והמתמשך, שמסתיים בנימה טעימה עדינה.