קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות20
ציון בריאות20
מטבחיםאסייתי
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט אסיאתי שכבתי

סלט אסיאתי שכבתי
סלט אסיאתי שכבתית עשוי להיות רק הצד המנה שאתה מחפש. מנה אחת מכילה עד 3 גר' של חלבון, 6 גרם של שומן, וסך הכל 79 קלוריות. והוא יספק כ 20 מנות. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. אם יש לכם רוטב sriracha, בצל ירוק, חמאת בוטנים שמנתוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 20 דקות. נסו מטבל אסיאתי שכבתי, סלט פטט מצרי (סלט חומוס שכבתי), ו סלט אסיאתי + רוטב סלט אסיאתי (מתכונים דומים).

הוראות

1
רוטב לטאטא, חמאת בוטנים ורוטב Sriracha עד מעורבב; התפשט על החלק התחתון של 2-1/2-qt ברור. קערה.
מרכיבים שתצטרך
SrirachaSriracha
(כגון Crunch Bar)(כגון Crunch Bar)
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מכסים בשכבות של מרכיבים שנותרו.
3
לזרוק סלט עם תערובת רוטב רק לפני ההגשה.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. Lang & Reed Napa Valley Chenin Blanc עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
Lang & Reed Napa Valley Chenin Blanc
Lang & Reed Napa Valley Chenin Blanc
Lang & Reed 2015 Chenin Blanc – Napa Valley יש אפרסק ופירות טרופיים כי הם מיד על האף, עם הרמז הדרוש של חלת דבש (אופי varietal המסורתי), וביטוי פחותה של תפוח והדרים. על החיך, ניחוחות הם שיקוף ונתן נוכחות חזקה עוד יותר עם תפוח צהוב הערות הדרים אקזוטיים, אשר נותן לו זרימות מדויקת. המרקם עדין, והטעמים מתרחבים בנגיעה של מינרליות מלוחה, מה שמוביל לחומציות חדה ובהירה, המוסיפה לאופי המרענן של היין. זה יהיה לפרוח ולהשיג במורכבות עם זמן בקבוק נוסף.