קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות6
ציון בריאות2
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט וולדורף

סלט וולדורף
סלט וולדורף יכול להיות רק תוספת שאתה מחפש. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 196 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 7g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח האירופי. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. לכי לחנות ותאספי תפוחים, רוטב קצפת, מרשמלו ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו סלט וולדורף לחם מהיר-לחם זה כולל תפוחים, סלרי, ואגוזי מלך. אם תיהנו מסלט וולדורף תוכלו ליהנות גם מלחם זה, סלט פירות קצפת (סלט וולדורף), ו סלט וולדורף (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את כל החומרים עד מעורבב היטב.
2
מגישים באופן מיידי. או, לכסות ולקרר עד מוכן לשרת.

יין מומלץ: Dornfelder, ריזלינג

גרמנית עובדת ממש טוב עם Dornfelder וריזלינג. בירה אולי נראית כמו הבחירה הטבעית לאוכל גרמני, אבל ריזלינג גרמני זוגות להפליא עם פירות ים ושניצל, בעוד אדום גרמני כמו Dornfelder הולך טוב עם בשר בקר ובשר משחק. יין אחד אתה יכול לנסות הוא היינץ Eifel שיין Dornfelder מתוק אדום. יש לו 3.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
Heinz Eifel Shine Dornfelder Sweet Red
Heinz Eifel Shine Dornfelder Sweet Red
ההשתקפות של קרני השמש מנהר הריין עוזרת להבשיל את הענבים האדומים הלבביים האלה, ובכך לייצר יין בעל גוף מלא עם טעמים של פירות אדומים כהים עם מתיקות מאוזנת היטב.ליהנות מעט מקורר בכוחות עצמו או עם גבינות, פסטה סלטים ודגים.