קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות8
ציון בריאות2
מגזין

סלט וולדורף המתוק של ג'ני

סלט וולדורף המתוק של ג'ני
סלט וולדורף המתוק של ג'ני עשוי להיות רק הר ד' אובר שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 447 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 20 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. 140 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. מתכון זה מכלמתכונים דורש יוגורט, סוכר חום, חמוציות וסוכר. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן ולקטו אובו צמחוני דיאטה. עם כפית ציון 41%, המנה הזו די טובה. סלט וולדורף בטטה, פינוק מקלחת מתוק לתוספת החדשה של ג'ני!, ו סלט פירות קצפת (סלט וולדורף) דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את תפוחי סבתא סמית', תפוח אדום טעים, אגס אסייתי, סלרי, שקדים, צימוקים זהובים, ענבים וחמוציות. בקערה נפרדת מערבבים יחד את היוגורט, הסוכר הלבן, הסוכר החום, המיונז, מיץ הלימון והקינמון.
מרכיבים שתצטרך
תפוח סבתא סמיתתפוח סבתא סמית
תפוח אדום טעיםתפוח אדום טעים
צימוקים זהוביםצימוקים זהובים
סוכר חוםסוכר חום
חמוציותחמוציות
מיץ לימוןמיץ לימון
סוכר מגורעןסוכר מגורען
אגס אסייתיאגס אסייתי
מיונזמיונז
קינמוןקינמון
שקדיםשקדים
סלריסלרי
ענביםענבים
יוגורטיוגורט
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
יוצקים את הרוטב על תערובת הפירות ומערבבים בעדינות עד לציפוי אחיד.
מרכיבים שתצטרך
פירותפירות

ציוד

יין מומלץ: שרדונה, משקה אלכוהולי, 1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה, מרכיב, קטגוריית מוצרי מזון, סוביניון בלאן, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), יין לבן יבש, יכול אפרסקים, סחוט, סוג פריט בתפריט, Gruener Veltliner

שרדונה, משקה אלכוהולי ויין לבן הם בחירה מצוינת לסלט וולדורף. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. יין אחד שתוכלו לנסות הוא כרם ביולייה קרנרוס שרדונה. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 22 דולר.
ביוליו ויניארד קרנרוס שרדונה
ביוליו ויניארד קרנרוס שרדונה
בסדר צהוב - ירוק זהב צבע. הפרי המפואר והקדמי מתבטא מאוד בניחוחות עשירים, דבש אגסים ותמצית וניל, עם גוונים של עשבי תיבול טריים ומרציפן. טעמים מלאים מאוד ושופעים חושפים משולבים, בדרך כלל קרנרוס, תפוח בשל ופירות אפרסקים בשילוב עם אלמנטים וניל-קינמון חריפים של אלון. הסיום הוא קרמי, עגול, וטעים, לא "צ ' רי" ולא שרף, האלון מאוזן היטב את הפרי החזק. זהו יין בעל מרקם מפואר, תמצית גבוהה; נייר כסף נהדר למנות דגים עשירות, עוף מלוח או צלי עגל.