קושיקשה
מוכן ב20 דק.
מנות30
ציון בריאות3
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט טונה מקרוני

סלט טונה מקרוני
סלט טונה מקרוני יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את אוסף מנות ראשונות שלך. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם pescatarian יש 121 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 6 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 30 מנות. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 187 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לך פטרוזיליה, מקרוני מרפק, פפריקה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה הביא לך על ידי מתכונים פשוט. הכנת המנה לוקחת כ 10 דקות. מתכונים דומים: טונה-סלט מקרוני, טונה-סלט מקרוני, ו סלט טונה מקרוני.

הוראות

1
1 בסיר, להוסיף 1 כוס מקרוני מרפק כדי 1 ליטר מים רותחים עם כפית נוספת של מלח. מבשלים ב boiluncovered מתגלגל במשך כ 10 דקות עד המקרוני הוא רק קצת יותר מבושל מאשר אל דנטה. כאשר מוכן, להסיר מחום, לנקז ולשטוף עם מים קרים.2 בעוד המקרוני הוא בישול, להרכיב את החומרים האחרים. בקערה גדולה מערבבים את הבצל הירוק, פלפלים, פטרוזיליה, טונה, סלרי ולימון.
מרכיבים שתצטרך
מקרוני מרפקמקרוני מרפק
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
עגבניות קלופות זרעוניות קצוצות (בערך 6 בינוניות)עגבניות קלופות זרעוניות קצוצות (בערך 6 בינוניות)
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
קליפות מלימוןקליפות מלימון
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מוסיפים את המקרוני המבושל והמנוקז. מקפלים את המיונז עד מעורבב היטב.
מרכיבים שתצטרך
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
עגבניות קלופות זרעוניות קצוצות (בערך 6 בינוניות)עגבניות קלופות זרעוניות קצוצות (בערך 6 בינוניות)
3
תוסיף את הפפריקה.
מרכיבים שתצטרך
חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי
4
הוסף פלפל טחון טרי taste.At בשלב זה אתה יכול להתקדם ולהירגע.3כאשר מוכן לשרת, בעדינות לקפל את החסה.הסלט לא עושה שאריות טובות כמו החסה בסופו של דבר לקבל רטוב.
מרכיבים שתצטרך
פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה
1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים

מרכיבים

2פחיותטונה, ארוז בשמן זית( לא לנקז), או אם אתה מקבל טונה ארוז במים, לנקז את המים החוצה ולהוסיף 2-3 כפות שמן זיתטונה, ארוז בשמן זית( לא לנקז), או אם אתה מקבל טונה ארוז במים, לנקז את המים החוצה ולהוסיף 2-3 כפות שמן זית283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)טונה, ארוז בשמן זית( לא לנקז), או אם אתה מקבל טונה ארוז במים, לנקז את המים החוצה ולהוסיף 2-3 כפות שמן זיתטונה, ארוז בשמן זית( לא לנקז), או אם אתה מקבל טונה ארוז במים, לנקז את המים החוצה ולהוסיף 2-3 כפות שמן זית2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבעולים של סלרי, קצוץ (עלגבעולים של סלרי, קצוץ (על2ביוןסלרי, קצוץסלרי, קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמקרוני מרפק לא מבושלמקרוני מרפק לא מבושל596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טרייה קצוצה, ארוזהפטרוזיליה טרייה קצוצה, ארוזה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק קצוץ, כולל בצל ירוקבצל ירוק קצוץ, כולל בצל ירוק30ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל טחון טריפלפל טחון טרי1מיץ לימון, סחוט טרימיץ לימון, סחוט טרי2(חוֹרֶף)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון01/3 ראש חסה (רצוי חסה קרחון), פרוס ראשון קצוץ בערך לרצועות ארוכות 2 אינץ1/3 ראש חסה (רצוי חסה קרחון), פרוס ראשון קצוץ בערך לרצועות ארוכות 2 אינץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיונז (יותר לפי הטעם)מיונז (יותר לפי הטעם)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1(יכול להיות או להרחיק)פפריקה (אנו משתמשים בהונגרית מתוקה)פפריקה (אנו משתמשים בהונגרית מתוקה)1(יכול להיות או להרחיק)פפריקה (אנו משתמשים בהונגרית מתוקה)פפריקה (אנו משתמשים בהונגרית מתוקה)9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץ, כתום או צהובפלפל אדום קצוץ, כתום או צהוב2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקצוצים אדומים, כתומים, או פלפלים צהובים, זרע de-stemmedקצוצים אדומים, כתומים, או פלפלים צהובים, זרע de-stemmed