קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות8
ציון בריאות2
מגזין

סלט מוך כתום

סלט מוך כתום
סלט מוך כתום דורש כ 15 דקות מתחילתו ועד סופו. אתה מקבל הר ד ' אובר שמשרת 8. מנה אחת מכילה 330 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 9 גרם שומן. אם יש לכם תפוזי מנדרינה, ציפוי מוקצף מקרטון, שמנת וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 32%, וזה די רע. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון סלט מוך כתום, סלט ג'לי מוך כתום של חמש דקות, ו סלט ג'לי מוך כתום של חמש דקות.

הוראות

1
מניחים שמנת חמוצה בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מפזרים ג ' לטין ומערבבים עד לקבלת תערובת אחידה. מקפלים פנימה את התפוזים, האננס והתוספת המוקצפת.
מרכיבים שתצטרך
32 עוגיות ג'ינג'ר מרוסקות (בערך 1-1/2 כוסות)32 עוגיות ג'ינג'ר מרוסקות (בערך 1-1/2 כוסות)
(תערובת תבלינים קובנית)(תערובת תבלינים קובנית)
חבילות כל אחת) ג'לטין פטל או תותחבילות כל אחת) ג'לטין פטל או תות
מלח דק, לשולי הכוסותמלח דק, לשולי הכוסות
3
מפזרים מרשמלו אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
5-1/2 כוסות דגני אורז פריכים5-1/2 כוסות דגני אורז פריכים

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

סלט בתפריט? נסה להתאים עם שרדונה, סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. אתה יכול לנסות את אוסף טייטינגר טייטינגר מאת סבסטיאו סלגאדו. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-320 דולר לבקבוק.
אוסף טייטינגר טייטינגר מאת סבסטיאו סלגאדו
אוסף טייטינגר טייטינגר מאת סבסטיאו סלגאדו
ניחוחות פרחוניים עזים להפליא,עם עקבות של יערה, צימוקים נדיבים, פירות חמים ודבש ושזיפים ירוקים. טעמים טריים, לא גמישים וגמישים עוזרים לאיזון ועושר היין.עשוי מענבי שרדונה ופינו נואר נבחרים הגדלים במיקרו אקלים המשובח ביותר בשמפניה. שרדונה נקטף מגרנד קרו של סי קאסטה דה בלאנס ופינו נואר מגיע מגרנד קרוס של מונטיין דה ריימס וקצה של ואל טוסה דה לה מרן.לאחר הקציר, ענבים נלחצים מיד בבתי העיתונות בכרמים. לחיצה ראשונה היא רק מיץ המשמש יין זה. התערובת היא לאחר התספוגה הראשונית, הקובוטה הסופית משלימה את התספוגה המשנית בבקבוק במרתפים הקרים של טייטינגר.על סבסטיולו סלגדוסבסטיולו סלגאדו נולד בשנת 1944 באיימור סקלס, ברזיל. הוא גדל במשפחה של שמונה ילדים בחווה של הוריו, והוא התלהב מהעולם הטבעי שסביבו, מהטיולים ביער, מביטים מהגבעות ומקשיבים לרכבות שהובילו את המינרלים המקומיים. לאחר שלמד כלכלה בבית הספר, החליט סבסטופולו לשנות קריירה ולהיות צלם, תוך התמקדות באהבתו לטבע. תצלומיו של סבסטיולו סלגאדו מבטאים טרגדיות אנושיות וסביבתיות, וית ' תמיד מצליחה למצוא יופי יוצא דופן, ובכך מציעה ניצוץ של תקווה. עבודתו מתמקדת במגוון הביולוגי של כדור הארץ, ומדגישה את מה שלא השתנה על ידי בני אדם. התצלום שנבחר לאוסף טייטינגר הוא הצהרה על מה הכי אוניברסלי ומקורי: חיים, פשוטים ושלווים.