קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות45
מגזין

סלט סלמון אביבי עם אספרגוס קלוי

סלט סלמון אביבי עם אספרגוס קלוי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל סלט סלמון באביב עם אספרגוס קלוי. איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, מתכון ראשוני מגיש 3 . מנה זו מכילה סביב 19 גרם חלבון 60 גרם של שומן, וסך הכל 656 קלוריות. זה יהיה להיט בחג האביב שלך. 2 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לך פלפל קלוי, מיץ לימון, עלי כוסברה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. עם כפית נסו סלט חסה אביבי W / אספרגוס קלוי, סלט פסטה פסטו עם סלמון מעושן ואספרגוס קלוי, ו פילאף האביב עם סלמון ואספרגוס (מתכונים דומים).

מרכיבים

5x חניתות אספרגוס קלוי, לחתוך אורכי ½ אינץx חניתות אספרגוס קלוי, לחתוך אורכי ½ אינץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלים בצפיפות, שלםעלים בצפיפות, שלם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צלפים, קצוצים בערךצלפים, קצוצים בערך1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה, שלמיםעלי כוסברה, שלמים3ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח גס ופלפל שחור טחון טרימלח גס ופלפל שחור טחון טרי1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלפפון קצוץמלפפון קצוץ11 קילו קישואים,חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ יין אורז או מיץ לימוןחומץ יין אורז או מיץ לימון2גרידה מלימוןגרידה מלימון1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קלוי קצוץפלפל אדום קלוי קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל צהוב לקוביות קלויפלפל צהוב לקוביות קלוי227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה סלמון קלויפילה סלמון קלוי1קטןשאלוט, טחוןשאלוט, טחון1קומץאפונה שלג, blanched ו juliennedאפונה שלג, blanched ו julienned796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות מיובשות juliennedעגבניות מיובשות julienned1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקישואים חתוכים לקוביותקישואים חתוכים לקוביות

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

ניתן לזווג סלמון עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרדונה Hahn Winery Santa Lucia Highlands. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
האן יקב סנטה לוצ ' יה הר שרדונה
האן יקב סנטה לוצ ' יה הר שרדונה
עשיר ושכבות, עם הערות משיי של אפרסק, נקטרינה, אגס בשל ווניל.