קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות10
ציון בריאות23
מגזין

סלט סרטנים Dungeness

סלט סרטנים Dungeness
אם 92 סנט למנה נופל בתקציב שלך, סלט סרטן Dungeness יכול להיות מצוין ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני מתכון לנסות. מנה אחת מכילה עד 3 גר' של חלבון, 11 גרם של שומן, וסך הכל 143 קלוריות. והוא יספק כ 10 מנות. אם יש לך שמן זית, לפת, מיץ ליים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 25 דקות. נסו סרטן Dungeness וסלט הדר חורף, סלרי, שומר וסלט תפוחים עם סרטן Dungeness, ו לבבות של סלט דקל עם אשכוליות אדומות אודם סרטן Dungeness (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

פירות ים בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, מוסקדט, וריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה שמורת Ema סנטאן עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
שרדונה שמורת סנטה אמה
שרדונה שמורת סנטה אמה
סנטה אמה שרדונה Reserva הוא יין בצבע צהוב זהוב בהיר שמגיע מעמק ליידה. זר של פירות טרופיים בשלים עולה, כגון בננות ופרי תשוקה יחד עם נגיעות של דבש ווניל. בפה, זה יין של איזון טוב וחומציות נעימה.אידיאלי ללכת עם דגים שמנים ורטבים, פירות ים וסרטן בגריל. גם אידיאלי עבור בשר לבן וגבינות בוגרות.