קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות6
ציון בריאות34
מגזין

סלט סרטנים בעלים אנדיביים

סלט סרטנים בעלים אנדיביים
סלט סרטנים בעלי אנדיב הוא מנה עיקרית המגישה 6. צופה בדמות שלך? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, פליאוליתית, יש בו בסה"כ : 153 קלוריות, 22 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם חרדל דיז'ון, חומץ יין לבן, עירית ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 70%. מתכונים דומים: סלט סרטנים בעלים אנדיביים, סלט סלמון-עלי אנדיב ממולאים, ו סלט שרימפס ואבוקדו על עלי אנדיב.

הוראות

1
הקציפו את החומץ, החרדל, האורגנו, המלח והפלפל בקערה גדולה לתערובת. מקציפים בהדרגה את השמן.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
חרדלחרדל
אורגנואורגנו
חומץחומץ
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
מוסיפים את בשר הסרטנים וזורקים בעדינות לציפוי.
מרכיבים שתצטרך
בשר סרטניםבשר סרטנים
3
מסדרים את חניתות האנדיב על מגש. כף את בשר הסרטן על חניתות האנדיב.
מרכיבים שתצטרך
בשר סרטניםבשר סרטנים
אנדיבאנדיב
4
מפזרים עירית ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
עיריתעירית

יין מומלץ: שרדונה, ריזלינג, פינו גריג ' יו.

ניתן לשלב סרטן עם שרדונה, ריזלינג ופינו גריג ' יו. סרטן צונן טעים נהדר עם פינו גריגיו. ניתן להתאים סרטן חם (במיוחד עם חמאה) עם שרדונה חמאתית או ריזלינג פירותי פריך. טנוטה די נוזולה לה ברוניצ ' ה שרדונה עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
טנוטה די נוזול לה ברוניש שרדונה
טנוטה די נוזול לה ברוניש שרדונה
נוזולה לה ברוניצ ' ה הוא ביטוי אלגנטי וייחודי לזן שרדונה, עם זר נקי וריחני של פירות לבנים וטרופיים המקוזזים בניואנסים קלים של טוסט. על החיך, הוא מראה איזון מעולה של בשלות פירות מודגשת על ידי חומציות טריים ומבנה של גוף בינוני, עם רושם כללי של מורכבות עדינה. אלה חוזרים על עצמם בגימור הנקי והמתמשך, שמסתיים בנימה טעימה עדינה.