קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות3
ציון בריאות20
מגזין

סלט עוף בגריל, עגבניות וירקות לתינוקות עם גבינה כחולה

סלט עוף בגריל, עגבניות וירקות לתינוקות עם גבינה כחולה
עוף בגריל, עגבניות סלט ירקות בייבי עם גבינה כחולה יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 37 גרם חלבון, 40 גרם שומן, ובסך הכל של 534 קלוריות. המתכון הזה מכסה 24% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 3. 64 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. הרביעי ביולי יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וקטוגני דיאטה. זה הביא לך את כולםמתכונים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. אם יש לכם אבוקדו, מלח ופלפל גרוס, רוטב גבינה בבקבוקים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש בטופו המשרד הנוסף אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות סוכר רכות טבעוניות כמו קינוח. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 80%. ציון זה יוצא מן הכלל. נסו סטייק צלויים צלויים עם ענבי שמפניה בגריל וסלט ירוק מריר וגבינה כחולה, סלט עגבניות תירס בגריל קל עם גבינה כחולה וסרטי בזיליקום, ו תירס ועגבניות בגריל-סלט בצל מתוק עם רוטב בזיליקום טרי וגבינה כחולה מפוררת (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים גריל לחום בינוני-גבוה.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
2
מברישים עוף בשמן; מתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם. צולים 8 עד 12 דקות או עד שכבר לא ורוד במרכז (165 מעלות פרנהייט), הופכים פעם אחת. עוף מגניב מספיק כדי להתמודד; פורסים לרצועות דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עוף שלםעוף שלם
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
3
מערבבים תערובת סלט, עגבניות מן שקיק, עוף פרוס מבושל, אבוקדו, בייקון, ביצה וגבינה כחולה בקערה גדולה. זורקים עם רוטב גבינה כחולה, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
רוטב גבינה כחולהרוטב גבינה כחולה
גבינה כחולהגבינה כחולה
עגבנייהעגבנייה
אבוקדואבוקדו
עוף שלםעוף שלם
בייקוןבייקון
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה