קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות8
ציון בריאות9
מגזין

סלט עוף ברביקיו BLT

סלט עוף ברביקיו BLT
המתכון BLT סלט עוף ברביקיו מוכן תוך כ 10 דקות, וזה בהחלט מדהים ללא גלוטן, חלב חינם, ו דל פחמימות, ומתאים לאוהבי מזון אמריקאי. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. מנה זו מכילה כ 29 גרם חלבון 30 גרם של שומן, וסך הכל 409 קלוריות. 2 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה עובד היטב כמנה עיקרית במחיר סביר עבור יום האב. אם יש לכם מיץ לימון, פלפל, ביצים קשותוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הפלפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח מנטה קל כקינוח. נסו סלט BLT, סלט BLT, ו סלט עוף ברביקיו (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

יין זינפנדל ורוזה הם בחירה מצוינת לברביקיו. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. הכרמים של משפחת פרנק זינפנדל עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 33 דולר לבקבוק.
כרמי משפחת פרנק זינפנדל
כרמי משפחת פרנק זינפנדל
עם ליבה מג ' נטה כהה וגוונים אודם סביב השפה, Zinfandel עמק נאפה 2011 מספק ריח עדין של פירות וסיגליות אדומים, בעוד רמזים של אלגום, מרווה ופלפל לייפות את האף המתוחכם. העידון על החיך משקף זינפנדל אלגנטי כי הוא מאוזן היטב. עוגת דובדבנים שחורה עסיסית ורמות נאות של אלון להתחתן בצורה חלקה.תערובת: 89% Zinfandel, 11% Petite Sirah