קושימומחה
מוכן ב1 ש, 40 דק.
מנות4
ציון בריאות23
מגזין

סלט פסטה אספרגוס וארטישוק

סלט פסטה אספרגוס וארטישוק
סלט פסטה אספרגוס וארטישוק עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מכין 4 מנות עם 839 קלוריות, 36 גרם חלבון, ו 33 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 27% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 30 אנשים הכינו את המתכון הזה ויעשו אותו שוב. אם יש לכם שקדים, חניתות אספרגוס, פסטה פנה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. כדי להשתמש במיץ הלימון אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם עוגיות לחם לימון עם ציפוי לימון {מחווה לדודה רוקסן} כמו קינוח. זה הביא לך את כולםמתכונים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר חלב חינם דיאטה. מהכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 1 שעה ו 40 דקות. מתכונים דומים: לימון שמנת עוף בגריל, אספרגוס ופסטה ארטישוק, סלט ארטישוק אספרגוס, ו ארטישוק-סלט אספרגוס.

הוראות

1
מניחים בייקון במחבת גדולה ועמוקה. מבשלים על אש בינונית גבוהה עד להשחמה אחידה.
מרכיבים שתצטרך
בייקוןבייקון
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מסננים, מתפוררים ומניחים בצד.
3
בינתיים הביאו לרתיחה סיר גדול של מים מומלחים קלות.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
4
מוסיפים אספרגוס ומבשלים עד שהם רכים, בערך 1 דקה. זן אספרגוס מתוך מים ומיד לצלול לתוך קערה מלאה במי קרח; בואו לשבת במי קרח עד קר לחלוטין, ואז לחתוך לחתיכות 1 אינץ'. לאחר מכן, הוסיפו פסטה למים רותחים ובשלו 8 עד 10 דקות או עד אל דנטה; מסננים, שוטפים במים קרים עד שהם מצוננים, ואז מסננים היטב.
מרכיבים שתצטרך
אספרגוסאספרגוס
מיםמים
פסטהפסטה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מערבבים יחד מיונז, ויניגרט בלסמי, מיץ לימון ורוטב ווסטרשייר בקערה גדולה. מקפלים פנימה ארטישוק, עוף, חמוציות, שקדים, בייקון מפורר ואספרגוס. מתבלים לפי הטעם במלח ופלפל, ואז מקפלים פנימה פסטה מבושלת. מקררים לפחות 1 שעה לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
ויניגרט בלסמיויניגרט בלסמי
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
מלח ופלפלמלח ופלפל
חתיכות בייקון אמיתיותחתיכות בייקון אמיתיות
פסטה מבושלתפסטה מבושלת
חמוציותחמוציות
מיץ לימוןמיץ לימון
מיונזמיונז
ארטישוקארטישוק
אספרגוסאספרגוס
שקדיםשקדים
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה