קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות14
מגזין

סלט קוסקוס ותירס ישראלי

סלט קוסקוס ותירס ישראלי
סלט קוסקוס ותירס ישראלי יכול להיות רק תוספת שאתם מחפשים. והוא יספק כ 8 מנות. מנה אחת מכילה 244 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 10 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב מוצרי חלב חינם וצמחוני דיאט. אם יש לכם גרידת ליים, זרעי קימל, גרעיני תירס, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו דגים צלויים עם פילאף וקוסקוס ישראלי, סלט קוסקוס ישראלי, ו סלט קוסקוס ים תיכוני (מתכונים דומים).

הוראות

1
שים את הקוסקוס בקערה והוסף את המים הרותחים. מערבבים 2 כפיות מלח, מכסים בחוזקה עם ניילון לעטוף ולתת לעמוד, ערבוב פעם אחת, עד הגרגרים הם שמנמנים ומכרז, על 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
2
בינתיים, מחממים את שמן הזית במחבת בינונית.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את התירס, הבצל, כוסברה וקראווי ומבשלים על חום נמוך בינוני, ערבוב, עד הבצל מתרכך, על 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
להעביר לקערה גדולה ולתת מגניב.
5
מוסיף את הקוסקוס לקערה, יחד עם פלפל, jalapeos, בצל ירוק ונענע. בקערה, להקציף יחד את מיץ ליים, שמן קנולה, חומץ, דבש גרידת ליים.
מרכיבים שתצטרך
6
תוסיף לקוסקוס ותזרוק. מתבלים במלח ופלפל ומגישים.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)0(יכול להיות או להרחיק)זרעי קימלזרעי קימל4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעיני תירס קפואים טריים או מופשריםגרעיני תירס קפואים טריים או מופשרים11 קילו קישואים,זרעי כוסברה טחוןזרעי כוסברה טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוסות קוסקוס ישראלי (אודות (ראה הערה)1/2 כוסות קוסקוס ישראלי (אודות (ראה הערה)2jalapeños, זרע טחוןjalapeños, זרע טחון796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ ליים טרימיץ ליים טרי1(יכול להיות או להרחיק)גרידת ליים מגוררת דקגרידת ליים מגוררת דק3(חוֹרֶף)מנטה קצוצה דקמנטה קצוצה דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1( חצילים)בצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק8ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל טחון טריפלפל טחון טרי1פלפל אדום, קצוץ דקפלפל אדום, קצוץ דק2(חוֹרֶף)חומץ יין אורזחומץ יין אורז8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח2בצל ירוק, פרוס דקבצל ירוק, פרוס דק7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים רותחיםמים רותחים