קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות2
ציון בריאות26
מגזין

סלט קיסר עוף ובייקון

סלט קיסר עוף ובייקון
סלט קיסר עוף & בייקון עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, הפליאוליתית, ואת המתכון הראשוני יש 1238 קלוריות, 63 גרם חלבון ו 103 גרם של שומן למנה. כמה אנשים באמת אהבו את המנה האמריקאית הזאת. אם יש לך חזה עוף, מוכן לאכול סלט קיסר, אבוקדו, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. הכנת המנה לוקחת כ 20 דקות. וזה יוצא מן הכלל. מתכונים דומים: סלט קיסר מהיר עם עוף צלוי ובייקון, סלט קיסר עוף עם קרוטונים שום {ורוטב קיסר אור}, ו סלט פסטה עוף קיסר עם רוטב קיסר קל.

הוראות

1
מערבבים ומטגנים את הבייקון במחבת במשך 2-3 דקות בכל צד.
מרכיבים שתצטרך
1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
הסר, ואז מפזר את crotons לתוך השומן במחבת ולזרוק על חום בינוני במשך דקה או שתיים כדי לתת להם טעם ו פריך אותם.
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
מחלקים את העלים בין 2 צלחות. חצי את האבוקדו ולחפור את האבן; לקלף לחתוך לחתיכות ולפזר על העלים. לקרוע את העוף לחתיכות על גבי. לבסוף, הצמד את הבייקון לחתיכות שמנמנות מעל העוף העליון עם crotons.
מרכיבים שתצטרך
1/2 קילו חזה הודו1/2 קילו חזה הודו
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים
4
לטפטף את הרוטב על כל הסלט ולסיים עם אבק טוב של פרמזן וטחינה של פלפל.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניות Hunt's®רוטב עגבניות Hunt's®
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס

יין מומלץ: Gavi, אלברינו, פינו גריג ' יו.

סלט קיסר ניתן לזווג עם Gavi, אלברינו, ו פינו גריג ' יו. אנו ממליצים על יין לבן פריך ויבש כגון Gavi, Albariño, או פינו Grigio. יינות אלה עומדים בפני הרוטב החריף ומשלימים את הטעמים האחרים. Coppo Gavi La Rocca עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
Coppo Gavi La Rocca
Coppo Gavi La Rocca
Gavi, a classic, white Piedmontese wine, is made entirely from the Cortese grape, one of the region’s oldest native varieties. Its name derives from the wine’s original consumer – the nobles of court, or “corte”. Gavi La Rocca comes from marly-calcareous soils that lend it an unexpected mineral complexity. Fresh and delicate on the nose with hints of citrus. In the mouth, the wine is crisp, light, and dry with balanced acidity and a delicate finish.Perfect as an aperitif, oysters and seafood, braised rabbit with black olives and pine nuts “Ligurian style”, bagna cauda (a traditional sauce from Piedmont, made with olive oil, anchovies and garlic, served with a variety of fresh vegetables)