קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות8
ציון בריאות4
מגזין

סלט קפרזה בייקון

סלט קפרזה בייקון
הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 35%. ציון זה הוא רע למדי. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: סלט קפרזה בייקון חם, סלט תרד קפרזה עוף בגריל ואספרגוס עם בייקון ואבוקדו, ו אינסלטה קפרזה כל ' אמריקה (סלט קפרזה בסגנון אמריקאי).

הוראות

1
מסדרים גבינה, עגבניות ותרד על מגש הגשה גדול; מעליו בייקון, בזיליקום ובצל ירוק. רגע לפני ההגשה מזלפים ויניגרט; מפזרים מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
ויניגרטויניגרט
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
קרוטונים סלט בצל ושום, כתושיםקרוטונים סלט בצל ושום, כתושים
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

ניתן לשלב סלט עם שרדונה, סוביניון בלאן, ו גרונר וולטלינר. לסוביניון בלאן ולגרונר וולטלינר יש תווים רבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכול להיות בחירה טובה עבור רטבים לסלט שמנת. יין אחד שתוכלו לנסות הוא יקב לגונה נהר הרוסי שרדונה. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-29 דולר.
יקב לגונה נהר רוסי שרדונה
יקב לגונה נהר רוסי שרדונה
שוכן בלב עמק הנהר הרוסי, לגונה ראנץ ' כרם היה ביתם של שרדונה ברמה עולמית במשך 30 השנים האחרונות. הכרם חייב את עונת הגידול הארוכה שלו לערפל הקריר שמתגלגל פנימה מהאוקיאנוס השקט, ומעניק לענבי השרדונה שלנו איזון עדין בין חומציות פריכה לטעמי פירות בשלים. ביטוי אלגנטי לכרם שמו, לגונה ראנץ ' כרם שרדונה הוא יין מאוזן ומפנק במיוחד. נפתח עם תווים של תפוח, אגס, חבוש ומנדרינה, ממוסגרים על ידי נימות מתוקות של תבלין אסייתי. שרדונה זה מאוזן ועשיר, בעל תחושת פה אקספרסיבית וגימור שכבתי ומתמשך.