קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות56
מגזין

סלט רטטוי בגריל

סלט רטטוי בגריל
סלט רטטוי בגריל יכול להיות רק המנה הצדדית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 445 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 44 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. זה מושלם עבור יום העצמאות. אם יש לך עגבניות, קישואים, סקווש, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 15 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, וכל 30 דיאט. נסו סלט רטטוי בגריל, סלט רטטוי בגריל, ו סלט רטטוי בגריל עם גבינת פטה (מתכונים דומים).

הוראות

1
הכן גריל חיצוני עם אש חמה.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
2
גריל חצאי עגבניות ושום, מפנה לפי הצורך, עד חרוך בכל רחבי, על 6 דקות. שים שום בצד. לעטוף עגבניות בנייר כסף ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
עגבנייהעגבנייה
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
3
מברשת קישואים, סקווש צהוב, פרוסות חצילים, ורצועות פלפל בנדיבות עם שמן זית 1/2 כוס. מתבלים עם 1 כף מלח ופלפל שחור לפי הטעם. גריל הירקות על חום ישיר עד "נישק את הגריל" ופשוט מכרז, 2 עד 3 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
סקווש צהובסקווש צהוב
ירקירק
שמן זיתשמן זית
חצילחציל
קישואיםקישואים
פלפלפלפל
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
קוצצים את העגבניות ומכניסים לקערה גדולה, יחד עם העור והמיצים. לסחוט את השום מעורו, לקצוץ, ולהוסיף עגבניות. קוביות שאר הירקות לחתיכות גדולות ולהוסיף עגבניות.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
שוםשום
עגבנייהעגבנייה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
טפטוף עם הנותרים 1 כף שמן זית, חומץ, בזיליקום, טימין. מתבלים במלח ופלפל כדי לטעום ולזרוק בעדינות, דואגים לא לעבוד יותר מדי על הירקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
ירקירק
שמן זיתשמן זית
חומץחומץ
באזיל!באזיל!
טימיןטימין
6
מגישים חם או בטמפרטורת החדר.

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן הן אפשרויות נהדרות לצרפתית. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. אתה יכול לנסות שאטו לה גרנג ' קלינט בורדו Superiore. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 16 דולר לבקבוק.
שאטו לה גראנג ' קלינט בורדו סופריור
שאטו לה גראנג ' קלינט בורדו סופריור
מטרתנו בכל שנה היא ליצור יין טבעי, מקסים, מורכב, מאוזן היטב, עם אישיותו, הנציג הטוב ביותר של הבציר שאנחנו יכולים לעשות עם הטרואר שלנו.