קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות8
ציון בריאות6
מגזין

סלט שעורה מנדרינית

סלט שעורה מנדרינית
זה עובד גם הר ד ' אובר במחיר סביר מאוד. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. עם כפית ציון 41%, המנה הזו מוצקה. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם עוגת מנדרינה ופולנטה עם סירופ מנדרינה, סלט מנדרינית ברוקולי, ו אסיה סלט מנדרינית.

הוראות

1
מבשלים שעורה לפי הוראות החבילה; מסננים ומצננים. בקערה שלבו את השעורה, הפטריות, הסלרי והבצל. בצנצנת עם מכסה צמוד, שלבו את השמן, החומץ, רוטב הסויה והמלח; לנער היטב.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
רוטב סויהרוטב סויה
חומץחומץ
שעורהשעורה
סלריסלרי
בצלבצל
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
יוצקים מעל תערובת שעורה ומערבבים לציפוי. מערבבים בעדינות תפוזים ושקדים. מכסים ומכניסים למקרר למשך 4 שעות או למשך הלילה.
מרכיבים שתצטרך
שקדיםשקדים
כתוםכתום
שעורהשעורה

ציוד

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

ניתן לשלב סלט עם שרדונה, סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. אתה יכול לנסות את ביוליו ויניארד קרנרוס שרדונה. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-22 דולר לבקבוק.
ביוליו ויניארד קרנרוס שרדונה
ביוליו ויניארד קרנרוס שרדונה
בסדר צהוב - ירוק זהב צבע. הפרי המפואר והקדמי מתבטא מאוד בניחוחות עשירים, דבש אגסים ותמצית וניל, עם גוונים של עשבי תיבול טריים ומרציפן. טעמים מלאים מאוד ושופעים חושפים משולבים, בדרך כלל קרנרוס, תפוח בשל ופירות אפרסקים בשילוב עם אלמנטים וניל-קינמון חריפים של אלון. הסיום הוא קרמי, עגול, וטעים, לא "צ ' רי" ולא שרף, האלון מאוזן היטב את הפרי החזק. זהו יין בעל מרקם מפואר, תמצית גבוהה; נייר כסף נהדר למנות דגים עשירות, עוף מלוח או צלי עגל.