קושיבינוני
מוכן ב15 דק.
מנות22
ציון בריאות4
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט שרימפס טורקיה

סלט שרימפס טורקיה
סלט שרימפס טורקיה יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 22 מנות סועדים. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 15 גרם חלבון, 9 גרם שומן, ובסך הכל של 301 קלוריות. המתכון הזה מכסה 10% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. גשו לסופר וקנו נתחי אננס, מקרוני מרפק, מיץ לימון, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש במלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אפל מחזורי מתכון כמו קינוח. זה הוא הביא לך על ידי טעם של בית. 1 אדם שמחו שהם ניסו את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף גרוע למדי של 33%. נסו שרימפס 2 דרכים: רוטב סויה-שרימפס בגריל עם סלט תרד וסקמפי בסגנון חדש, סלט טורקיה קוב ושאריות הודו, ו טורקיה-שרימפס מנגל עטוף בייקון (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את שבעת המרכיבים הראשונים. בקערה קטנה שלבו חלב, מיץ לימון, שמן, חרדל, מלח ופלפל לימון בקערה קטנה; מערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דקמלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
קליפות מלימוןקליפות מלימון
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
יוצקים מעל סלט; לזרוק למעיל. מכסים ומקררים לפחות 2 שעות.
3
מקשטים בביצים ותפוזים אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
מלח דק, לשולי הכוסותמלח דק, לשולי הכוסות
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי פרוס דקסלרי פרוס דק3בצל צהוב בינוני, קצוץמקרוני מרפק מבושלמקרוני מרפק מבושל596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחרדל דיז'וןחרדל דיז'ון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק פרוס דקבצל ירוק פרוס דק22ריבס, קצוץ טרי או קפואביצים קשות, פרוסות, לא חובהביצים קשות, פרוסות, לא חובה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון0(יכול להיות או להרחיק)תיבול לימון-פלפלתיבול לימון-פלפל1פרוסהכתום אופציונליכתום אופציונלי425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול אפרסקים פרוסים, מנוקז חתוך לקוביותיכול אפרסקים פרוסים, מנוקז חתוך לקוביות567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול אננס נתחים, סחוטיכול אננס נתחים, סחוט1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשרימפס סלט מבושל מבושלשרימפס סלט מבושל מבושל397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול ממתיק חלב מרוכזיכול ממתיק חלב מרוכז1בצל צהוב בינוני, קצוץטורקיה מבושלת קוביותטורקיה מבושלת קוביות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריגיו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם אפשרויות נהדרות עבור שרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס שהוכנו במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. ג ' ולי-לייד גלן אוקס כרם פינו גרי עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 32 דולר לבקבוק.
ג ' ולי-ליידה גלן אוקס כרם פינו גרי
ג ' ולי-ליידה גלן אוקס כרם פינו גרי
מגיע מהכרם העתיק ההיסטורי חוות גלן אוקס המהווה כיום חלק מה-אמון קרקעות סונומה. עם קרקעות הסחף הסלעיות העמוקות שלו, זהו ביתם של קברנה גפן ישנה בעיקר, אך פינו גרי נבחר כמעט כמעין הגנה מפני כפור, מכיוון שהוא יכול להתמודד עם החלק התחתון הקר של צלע הגבעה המתגלגלת. הפינו גרי משגשג כאן במיקרו-אקלים המיני שלו, כשהוא ממוקם ליד נחל מתפתל בקרקעותיו החצוצות והחרסיות.הרים מוקדם כדי לשמור על חומציות מרוסק ברגל במשך 3 יום אשכול שלם קר להשרות אשר מוסיף מרקם פנולי תוך השאלת יפה רוזצ ' י שמפניה כמו צבע. כל התסיסה הפראית בשילוב של אלון אל חלד ונייטרלי ואז התיישנה כולם בבריק ניטרלי.מבושם בפראות של מלון שרנטיאס, פרי אבן, ברגמוט ועלי ליים של קפה. זה לא פינו גריגיו של סבתא שלך....