קושיקל
מוכן ב4 דק.
מנות4
ציון בריאות64
סוגי מאכליםסלט
מגזין

סלט שרימפס שמנת עם מתכון אנדיב ומלפפון

סלט שרימפס שמנת עם מתכון אנדיב ומלפפון
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל סלט שרימפס שמנת עם מתכון אנדיב ומלפפון. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה זו מכילה סביב 29 גרם חלבון 6 גרם של שומן, וסך הכל 223 קלוריות. 74 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן זמן הכנת המתכון כ 4 דקות. גשו לסופר וקנו שמנת, שרימפס, מלח כשר ופלפל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב השמנת החמוצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים שמנת חמוצה כקינוח. עם כפית נסו שרימפס מטוגנים וקרם אנדיב, סלט שרימפס-תחש ממולא, ו סלט אבוקדו, שרימפס ואנדיב (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, ו סוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. האספסוף פינו גרי עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
אספסוף פינו גריס
אספסוף פינו גריס
ערפל של שעות הבוקר המאוחרות, ימים קרירים ללא הרף ורוחות אחר הצהריים מקפיאות מוסיפים ליין עדין אך טעים. לפינוט גרי יש צבע זהוב בהיר ואף מורכב בניחוח פירות, אשר מחייה קוטלי מנגו, תה יסמין, קינמון ומלון. אגוז קלוי קלוי חלק ודבש מאזנים את הפירות ונותנים מקום לגימור פריך וממושך מלא דשא ואפרסקים טריים.