קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות8
ציון בריאות27
מגזין

סלט תפוחי אדמה וירקות עם חוות חרדל

סלט תפוחי אדמה וירקות עם חוות חרדל
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנות ראשונות, אז תנו הזדמנות ל תפוחי אדמה וסלט ירקות עם חוות חרדל. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 113 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 1g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם שן שום, פלפל, סלרי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. מתכונים דומים: סלט חוות ירקות בגריל, סלט תפוחי אדמה בחווה, ו סלט תפוחי אדמה בחווה.

הוראות

1
מניחים חתיכות תפוחי אדמה 1 כפית מלח בסיר בינוני, ומכסים במים. מביאים לרתיחה. להפחית את החום, ומבשלים במשך 20 דקות או עד תפוחי האדמה הם מכרז אבל עדיין להחזיק את הצורה שלהם.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מסננים ושוטפים במים קרים.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
3
ניקוז.
4
שלב הנותרים 1 כפית מלח, יוגורט, הבא 6 מרכיבים (דרך שום) בקערה גדולה, ערבוב היטב עם מקצף.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
יוגורטיוגורט
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
5
מוסיפים את תפוחי האדמה, פלפל, ושאר החומרים לתערובת יוגורט, וזורקים בעדינות למעיל.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
תפוח אדמהתפוח אדמה
יוגורטיוגורט

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)multicolored pingerling תפוחי אדמה, unpeeled וחותכים לחתיכות בגודל ביסmulticolored pingerling תפוחי אדמה, unpeeled וחותכים לחתיכות בגודל ביס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי פטרוזיליה שטוחים קצוציםעלי פטרוזיליה שטוחים קצוצים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעירית טרייה קצוצהעירית טרייה קצוצה2(חוֹרֶף)שמיר טרי קצוץשמיר טרי קצוץ1שן שום, טחוןשן שום, טחון1(יכול להיות או להרחיק)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים2(יכול להיות או להרחיק)מלח כשר, מחולקמלח כשר, מחולק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ דקבצל קצוץ דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט יווני דל שומן 2% רגיליוגורט יווני דל שומן 2% רגיל2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץ (בערך 1 בינוני)פלפל אדום קצוץ (בערך 1 בינוני)