קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות22
מגזין

סלטים בשכבות טאקו טורקיה

סלטים בשכבות טאקו טורקיה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל טורקיה טאקו סלטים שכבתית. מנה אחת מכילה 819 קלוריות, 33 גרם חלבון ו 50 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, גשו לסופר וקנו סלסה, עגבניות, כוסברה ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. נסו סלט טאקו הודו מיני, סלטי לחם תירס מקסיקניים בשכבות, ו סלטי מנגל בשכבות עם נקניקיות בגריל (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה קטנה, לערבב מרכיבים ההלבשה.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
עבור כל סלט, להשתמש מיכל 4 עד 5 כוס. בכל מיכל, שכבת מרכיבים בסדר זה: 1 1/2 כוסות חסה, 1 כף בצל, 1/2 כוס טורקיה, 1/4 כוס תירס, 1/2 כוס עגבניות, 1/4 כוס רוטב ו 1/2 כוס גבינה.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
חסהחסה
גבינהגבינה
בצלבצל
טורקיה כולהטורקיה כולה
תירסתירס
3
מניחים חתיכה קטנה של נייר שעווה על כל סלט; מפזרים 1/2 שבבי כוס על נייר שעווה. כיסוי; להכניס למקרר עד 24 שעות או סלטים ניתן לזרוק ומוגש באופן מיידי.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפסצ ' יפס
4
כדי לשרת, להסיר נייר שעווה; סלטים לזרוק.

ציוד

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני ניתן לזווג עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. ה-Windracer Russian River Pinot Noir עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 60 דולר לבקבוק.
WindRacer נהר רוסי פינו נואר
WindRacer נהר רוסי פינו נואר
ניחוחות יפים של sassafras, מוקה ווש שחור להפגין את האישיות הייחודית, נועזת של עמק הנהר הרוסי. טעמים ברורים של פירות brambly, אלון מתוק ופלפל לבן להוביל יין רחב ומאוזן עם חומציות מזון ידידותי. הימים החמים, שטופי השמש והלילות הערפיליים הקרים של הנהר הרוסי הם אופטימליים עבור פינו נואר-היינות בעלי מרקם ומשקל רב מבלי להיות מוגזמים או לאבד את חומציותם הטבעית. ניחוחות וטעמים עמוקים, כהים קלאסיים הנהר הרוסי ידוע לזרוח דרך היין הזה.