קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות16
ציון בריאות4
מגזין

סלמון בגריל עם מיונז ווסאבי

סלמון בגריל עם מיונז ווסאבי
מנה אחת מכילה 37 קלוריות, 3 גרם של חלבון ו1 גרם של שומן. אם 99 סנט למנה נופל בתקציב שלך, סלמון בגריל עם מיונז ווסאבי יכול להיות סופר חלב חינם ו pescatarian מתכון לנסות. והוא יספק כ 16 מנות. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. גשו לסופר וקנו ג'ינג'רוט, חומץ יין, שמן צמחי ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. הכנת המנה לוקחת כ 40 דקות. נסו סלמון בגריל עם מיונז ווסאבי-ג'ינג'ר, סטייקים סלמון עם מיונז ווסאבי, ו סלמון קלוי שומשום עם מיונז ווסאבי (מתכונים דומים).

הוראות

1
חום גחלים או גריל גז לחום ישיר.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
2
מערבבים רוטב סויה, חומץ, שמן ו gingerroot במיכל רדוד קטן.
מרכיבים שתצטרך
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
רוטב סויהרוטב סויה
חומץחומץ
שמן בישולשמן בישול
3
מניחים סלמון בתערובת, צד העור למעלה.
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון
4
בואו לעמוד 10 דקות.
5
כריכה וגריל סלמון, צד העור למטה, 4 עד 6 סנטימטרים מחום בינוני 10 עד 12 דקות, צחצוח פעם אחת עם מרינדה, עד פתיתי סלמון בקלות עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
סלמוןסלמון
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
6
כדי לשרת, מורחים מיונז על קרקרים; למעלה כל אחד עם כ 1 כף סלמון מעופף, מיונז נוסף ובצל ירוק.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
מיונזמיונז
קרקריםקרקרים
סלמוןסלמון
מורחיםמורחים

ציוד

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה Tenuta di Nozzole Le Bruniche עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Tenuta di Nozzole Le Bruniche Chardone
Nozzole Le Bruniche הוא ביטוי אלגנטי וייחודי של מגוון שרדונה, עם זר נקי, ריחני של פירות לבנים וטרופיים לקזז על ידי ניואנסים קלים של טוסט. על החיך, זה מראה איזון מעולה של בשלות פירות מודגש על ידי חומציות טרייה ומבנה של גוף בינוני, עם רושם כולל של מורכבות עדינה. אלה חוזרים על עצמם בגימור הנקי והמתמשך, המסתיים בנימה עדינה וטעימה.