קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

סלמון בלסמי, עגבניות, בזיליקום

סלמון בלסמי, עגבניות, בזיליקום
סלמון עגבניות, בזיליקום ובלסמי יכול להיות המנה העיקרית שאתם מחפשים. מנה זו מכילה סביב 70 גרם חלבון 50 גרם של שומן, וסך הכל 806 קלוריות. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, מתכון pescatarian מגישה 1 . 6 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. אם יש לך נייר קלף, עלי בזיליקום, שמן זית, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב חומץ בלסמי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת תות רזה כקינוח. עם כפית נסו עגבניות, בזיליקום ועוף בלסמי, סלט בזיליקום עגבניות עם רוטב בלסמי, ו סלט תירס ועגבניות טרי עם רוטב בזיליקום בלסמי (מתכונים דומים).

הוראות

1
אופים ב 400 במשך 12-14 דקות בהתאם לעובי פילה דגים וכמה מנות קלף אתה אופה בכל פעם. אני גם מעדיף את הסלמון שלי בצד הבינוני-נדיר לעומת מבושל ויבש מדי. פתח את שקית הקלף וודא שהסלמון מבושל לפי הצורך על ידי חיתוך לתוכו עם מזלג וסכין.
מרכיבים שתצטרך
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך
2
מגישים עם אורז, קוסקוס או תפוחי אדמה אדומים לארוחה נהדרת.להצמיד אותו
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמה אדוםתפוח אדמה אדום
ג'ינג'ר מגובש קצוץ ונענע טרייה טחונהג'ינג'ר מגובש קצוץ ונענע טרייה טחונה
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1WES E אומנויות השפה האנגליתלטפטף את הדגים וירקות עם 1 כף שמן זית 1 כף חומץ בלסמילטפטף את הדגים וירקות עם 1 כף שמן זית 1 כף חומץ בלסמי5עלי בזיליקום טרייםעלי בזיליקום טריים5עלי בזיליקום טרייםעלי בזיליקום טריים1קומץעגבניות שרי או ענביםעגבניות שרי או ענבים1קומץעגבניות שרי או ענביםעגבניות שרי או ענבים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)2(חוֹרֶף)בצל אדום פרוס דק (או בצל פנינה אדום חצוי)בצל אדום פרוס דק (או בצל פנינה אדום חצוי)2(חוֹרֶף)בצל אדום פרוס דק (או בצל פנינה אדום חצוי)בצל אדום פרוס דק (או בצל פנינה אדום חצוי)1WES E אומנויות השפה האנגליתנייר קלףנייר קלף1פילהפילה סלמון סקוטי הגשה-כ 6-8 אונקיותפילה סלמון סקוטי הגשה-כ 6-8 אונקיות1פילה סלמוןפילה סלמון1WES E אומנויות השפה האנגלית1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב