קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות42
מגזין

סלמון מזוגג בורבון פריך

סלמון מזוגג בורבון פריך
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל סלמון מזוגג בורבון פריך. המתכון הזה מכסה %56 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 1898 קלוריות, 171 גר' של חלבון, ו 65 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 2 מנות. 215 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לך ויסקי, אספרגוס בגריל, חרדל טחון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הבורבון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגות פאי פקאן בורבון שוקולד עם ציפוי פקאן חמאה כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו סלמון מזוגג בורבון, סלמון מזוגג בורבון אוכמניות, ו סלמון מזוגג בורבון עם בוטנים ובייקון (מתכונים דומים).

מרכיבים

11 קילו קישואים,נייר שחור טחון טרי, לפי הטעםנייר שחור טחון טרי, לפי הטעם2ריבס, קצוץ טרי או קפואאספרגוס בגריל עם רוטב שום צלויאספרגוס בגריל עם רוטב שום צלוי1(חוֹרֶף)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקוויסקי בורבון (מומלץ: Maker's Mark)וויסקי בורבון (מומלץ: Maker's Mark)2ריבס, קצוץ טרי או קפואלחם בייגלה קינואה מלית עם פטריות חמאת שוםלחם בייגלה קינואה מלית עם פטריות חמאת שום1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדיאט קרם סודהדיאט קרם סודה2ריבס, קצוץ טרי או קפואפיצה עוף תאילנדיתפיצה עוף תאילנדית1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מלח ים גסמלח ים גס1שן שום, טחוןשן שום, טחון1(יכול להיות או להרחיק)חרדל טחוןחרדל טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סלמון טריסלמון טרי2ריבס, קצוץ טרי או קפואסלמון מזוגג בורבוןסלמון מזוגג בורבון2ריבס, קצוץ טרי או קפואסלמון מזוגג בורבון פריךסלמון מזוגג בורבון פריך2ריבס, קצוץ טרי או קפואסלמון לארוחת בוקר, כל אחד.סלמון לארוחת בוקר, כל אחד.1-2 כפות שמן זית כתית מעולהזה מחמיא הסלמון כל כך מושלם שאתה מגיש אותו כמנה העיקרית, בטאקו, בסלט (boo!על בייגל או באיזה כריך. האפשרויות הן אינסופיותזה מחמיא הסלמון כל כך מושלם שאתה מגיש אותו כמנה העיקרית, בטאקו, בסלט (boo!על בייגל או באיזה כריך. האפשרויות הן אינסופיות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'2011161על ידי ג'סיקה ב -23 במרץעל ידי ג'סיקה ב -23 במרץ161הערותהערות2ריבס, קצוץ טרי או קפואאני תמיד מחפש דרכים חדשות ומרגשות לאכול דגיםאני תמיד מחפש דרכים חדשות ומרגשות לאכול דגים2ריבס, קצוץ טרי או קפואניווט פוסטניווט פוסט2ריבס, קצוץ טרי או קפואפורסם במתכונים, מאכלי יםפורסם במתכונים, מאכלי ים2ריבס, קצוץ טרי או קפואהריקוד הראשוןהריקוד הראשון2ריבס, קצוץ טרי או קפואהיוםהיום2ריבס, קצוץ טרי או קפואאולי גם תאהבאולי גם תאהב

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה a עד Z עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
שרדונה א 'עד ת'
שרדונה א 'עד ת'
שרדונה a To Z 2010 נפתח עם ניחוחות של פרחים לבנים, מנדרינה, ליים, חבושים, אבן רטובה ומינרלים המתפתחים עוד יותר לתוך אגוז מוסקט, דבש, תפוח ירוק עם רמזים של זנגביל. התקפה עמוסה במינרלים היא בהירה, מעוררת תיאבון ואינטנסיבית. אמצע החיך הניואנסי ממשיך עם טעמים שמשקפים ומגבירים את הארומטיקה. הגימור ארוך, נקי, פריך ועסיסי עם טעמים של יערה, הדרים ואבן רטובה. יין זה מדגים שרדונה Steely קלאסי אורגון. 2010 היה בציר יוצא דופן ליינות לבנים באורגון והיין המתוחכם הזה המונע על ידי טרואר אינו יוצא מן הכלל; בהיר, חריף ואינטנסיבי הוא יספק במהלך 5 השנים הבאות.