קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות2
ציון בריאות100
מגזין

סלמון מתובל W / ארוגולה (רוקט) ותפוחי אדמה לבושים יוגורט

סלמון מתובל W / ארוגולה (רוקט) ותפוחי אדמה לבושים יוגורט
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל סלמון מתובל W/ ארוגולה (רוקט) ויוגורט לבוש תפוחי אדמה. והוא יספק כ 2 מנות. המתכון הזה מכסה %48 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 45 גרם חלבון 18 גרם של שומן, וסך הכל 542 קלוריות. אם יש לכם מיץ לימון, סלמון, שמן זיתוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן זה מובא לך על ידי Food.com. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. עם כפית ציון של 89% המנה הזו מעולה. נסו סטייקים סלמון מפולפל עם מרינדה יוגורט ליים, עוף צלוי עם תפוחי אדמה, ארוגולן ויוגורט שום, ו ארוגולה עם סלמון קלוי ותפוחי אדמה חדשים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות יין טיילר יקב סנטה ברברה מחוז שרדונה. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -30 דולר לבקבוק.
יקב טיילר סנטה ברברה קאונטי שרדונה
יקב טיילר סנטה ברברה קאונטי שרדונה
2015 הביא את הבציר המוקדם של העשור עד כה. לאחר הבציר הגדול של 2013 ו-2014 והבצורת המתמשכת, הגפנים יוצרות חלק קטן מהפרי מהשנתיים הקודמות. הם היו למטה כ 30% בסך הכל אבל התוצאה הייתה איכות יוצאת דופן יינות עמוקים, חזקים עם חומציות רבה. פרי הדר, אניס, תמיסת מלח ואנרגטי.