קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות8
ציון בריאות75
מגזין

סלמון עם טרגון-רוטב יוגורט

סלמון עם טרגון-רוטב יוגורט
סלמון עם רוטב טרגון-יוגורט עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. ואינו מכיל גלוטן,, מתכון pescatarian מגישה 8 . חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 37 גרם חלבון 11 גרם של שומן, וסך הכל 262 קלוריות. 3 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. גשו לסופר וקנו פילה סלמון, טרגון, יוגורט יווני עם חלב מלא ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. נסו סלמון עם רוטב יוגורט טרגון, דג חרב מושחר ברוטב יוגורט טרגון, ו סלמון עם רוטב טרגון (מתכונים דומים).

הוראות

1
הפוך את הרוטב: מערבבים יחד יוגורט, טרגון קצוץ, וגרידת לימון ומיץ; העונה עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
כסף ללא נעלייםכסף ללא נעליים
אפונה טרייה קליפה או אפונה אורגנית קפואה מופשרתאפונה טרייה קליפה או אפונה אורגנית קפואה מופשרת
חבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה
טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות שרדונה Antica (Mountain Select). מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -29 דולר לבקבוק.
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה 2017 תוססת ועשירה בניחוחות מפתים שמובילים לליבה מוצקה של טעמי אגס, תפוח ומשמש המוצלים על ידי אלון מתובל קלות. על החיך, היין מציע שכבה על גבי שכבה של טעמים מתמשכים. היין מדגיש טוהר זני עם אלגנטיות ורעננות על החיך.השרדונה נבחר ממנות בנות 4 עד 31 ממנות נבחרות של תשעה בלוקים של כרם, אשר מוצמדים בגובה של 1,413-1,494 רגל. מבחר השנה מורכב מ-10 שיבוטים של שרדונה - תשעה שיבוטים בורגונדיים ובחירת ויימר המורשת המהוללת—שיחד יוצרים את המורכבות בארומטיקה ופלבורים שאנו מחפשים לשרדונה המובחר בהרים שלנו.