קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות77
מגזין

סלמון צלוי עם לימון וכוסברה

סלמון צלוי עם לימון וכוסברה
סלמון קלוי עם סיד וכוסברה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 301 קלוריות, 36 גרם חלבון ו 15 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %28 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו רוטב סויה, פילה סלמון, סוכר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש עד מלח גס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג שוקולד גולמי בריא כקינוח. 45 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, הכנת המנה לוקחת כ 15 דקות. מתכונים דומים: סלט פהיטה סלמון ליים צ'ילה עם כוסברה ויניגרט ליים, סלמון כוסברה וליים, ו סלמון כוסברה-ליים.

הוראות

1
מחממים תנור ל 450 מעלות. מסדרים סלמון בתבנית אפייה רדודה. מתבלים במלח ופלפל. צלי עד שכבר לא ורוד באמצע ומתקלף, 10 עד 13 דקות. באמצעות מרית שטוחה, להסיר פילה, עוזב את העור על תבנית האפייה.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
1 ליטר (כ-4 כוסות) שמנת כבדה1 ליטר (כ-4 כוסות) שמנת כבדה
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. שרדונה פולי ג ' ונסון Carneros עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
ניחוחות מרוכזים ומורכבים ב-2016 שרדונה קרנרוס שלנו. הערות של אפרסק בגריל, אגס, קרואסון בחמאה, ווניל להגדיר את הבמה לשרדונה עשיר, בעל גוף מלא. ניחוחות להרחיב על החיך עם טעמים מעוררי תיאבון של אגס, פריך תפוחים, יערה, קוקוס קלוי, וופל וניל. האיזון והמבנה של יין זה יחד עם חומציותו הבהירה הופכים אותו ליין ראוי לגילו להנאה במשך מספר שנים. תיהנו מהיופי הזה עם עוף צלוי עסיסי וריזוטו פטריות בר.