קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות73
מגזין

סלמון קלוי ים תיכוני

סלמון קלוי ים תיכוני
סלמון קלוי ים תיכוני נטול גלוטן,, ללא חלב, פליאוליתית ופרימלית מנה עיקרית. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 35 גרם חלבון, 18 גרם שומן, ובסך הכל 334 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. אם יש לכם עגבניות שזיפים, בצל, מלח ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותם. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 83%. ציון זה הוא עצום. מתכונים דומים: סלמון צלוי במחבת ים תיכונית, סלמון קלוי שלם בסגנון ים תיכוני עם שומר, ו סלמון ים תיכוני.

הוראות

1
מניחים סלמון בתוך 15 אינץ ' משומן. 10 אינץ'. איקס 1 אינץ'. תבנית אפייה; מפזרים 1/4 כפית מלח. בקערה קטנה מקציפים את השמן, החומץ, הדבש, החרדל ושאר המלח. כף 1 כף מעל כל פילה.
מרכיבים שתצטרך
חרדלחרדל
חומץחומץ
סלמוןסלמון
דבשדבש
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מקציףמקציף
קערהקערה
2
בקערה גדולה שלבו את העגבניות, הבצל, הפלפל הירוק, הזיתים ותערובת השמן שנותרה. כף מעל פילה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל ירוקפלפל ירוק
עגבנייהעגבנייה
זיתיםזיתים
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
אופים בחום של 425 מעלות למשך 12-15 דקות או עד שהדג מתקלף בקלות בעזרת מזלג.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: פינו נואר, שרדונה, סוביניון בלאן

פינו נואר, שרדונה וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התיבול והרטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר למנות חמאתיות וקרמיות, ואילו סוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום קליל ודל טאנין כמו פינו נואר משתלב נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. חוות מקמוריי נהר רוסי פינו נואר עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 24 דולר לבקבוק.
חוות מקמריי נהר רוסי פינו נואר
חוות מקמריי נהר רוסי פינו נואר
חוות מקמריי 2012 פינו נואר של עמק הנהר הרוסי שלנו נפתחת בניחוחות של לבנדר ובויסנברי המפנים את מקומם לטעמים של דובדבן כהה ורימון. ליין העסיסי הזה יש תחושת פה משיי, ממוסגרת ברמזים עדינים של אלון מיישון חבית.