קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות16
ציון בריאות3
מגזין

עגבניות תוצרת בית

עגבניות תוצרת בית
עגבניות מבושלות תוצרת בית עשויות להיות בדיוק המתאווה שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 16 מנות סועדים. צופה בדמות שלך? המתכון הצמחוני הואינו מכיל גלוטן,, ללא מוצרי חלב, פליאוליתי ולקטו אובו מכיל 14 קלוריות , 1 גרם חלבון ו -0 גרם שומן למנה. תמורת 23 סנט למנה , מתכון זה מכסה 3% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 18 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 50 דקות . זה מובא אליך על ידי Allrecipes. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון די גרוע של 39% . נסו עגבניות מבושלות , עגבניות מבושלות ובמיה מבושלת ועגבניות (מתכונים דומים).

הוראות

1
כדי לקלף את העגבניות, מניחים אותן במים רותחים למשך דקה ומיד מעבירים למים קרים. קולפים ורבע עגבניות, ומניחים בסיר גדול עם המלח. מבשלים לאט על אש נמוכה במשך 20 עד 30 דקות, תוך ערבוב מדי פעם כדי למנוע שריפה.
מרכיבים שתצטרך
2 עגבניות, מזרעים2 עגבניות, מזרעים
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
2 כוסות בגודל חטיף (4 אונקיות כל אחת) אפרסקים חתוכים לקוביות2 כוסות בגודל חטיף (4 אונקיות כל אחת) אפרסקים חתוכים לקוביות
ציוד שתשתמש בו
כוסות בגודל חטיף כל אחת) אפרסקים חתוכים לקוביותכוסות בגודל חטיף כל אחת) אפרסקים חתוכים לקוביות

יין מומלץ: קברנה סוביניון, שבלי, Malbec

קברנה סוביניון, שאבלי ומלבק הם בחירה מצוינת לתבשיל. יינות אדומים בעלי גוף מלא כמו מלבק וקברנה סוביניון הם הליווי המושלם לתבשיל בקר. תבשיל דגים כנראה דורש יין לבן, כמו שאבלי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא House of Independent Producers HIP קברנה סוביניון. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-17 דולר.
בית המפיקים העצמאיים HIP קברנה סוביניון
בית המפיקים העצמאיים HIP קברנה סוביניון
צבע כהה, נופך. ניחוחות של טוסט כהה, עשן, ציפורן, מנטה, אוכמניות בר ושזיפים, עם רק נגיעה של אבקת קקאו כהה. החך כפרי נעים, אבל עם חך אמצע מלא וסיומת דובדבן כהה מתמשכת עם רק נגיעה של מינרליות. הפירות נלקחו בעיקר מכרם חוות סאג'מור ב-Columbia Valley AVA. התירוש נשאב במשך 8 ימים ונלחץ למיכל, שם הוא עבר תסיסה מאלו-לקטית. היין הותסס ליובש על 100% אלון אמריקאי והתיישן על 100% אלון צרפתי. זה היה 100% חבית התיישן במשך 8 חודשים. מוכן לשתייה כעת, ליין זה יש את המבנה להתיישן למשך 5 עד 10 שנים נוספות.