קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

סלסה טרי, קלוי

סלסה טרי, קלוי
סלסה טרי, קלוי יכול להיות רק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. אתה מקבל מתאבן שמגיש 1. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן,, כל 30, ומתכון טבעוני יש 652 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 33 גרם של שומן למנה. אם יש לך שמן canolan, כוסברה, בצל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: סלסה טומטילו צלויה טרייה, סלסת עגבניות צלויה עם כוסברה טרייה וטומטילו, ו סלסה טריה צלויה באש עם כוסברה וליים.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא דרגונאט מרתפי Sta. ריטה הילס פינו נואר. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 45 דולר.
דרגונאט מרתפי Sta. ריטה הילס פינו נואר
דרגונאט מרתפי Sta. ריטה הילס פינו נואר
2016 הייתה עוד אחת בשורת יינות נהדרים בסנטה ברברה. היה לנו עוד budbreak מוקדם, ו (בניגוד 2015) מזג אוויר מושלם במהלך סט, המאפשר יבול חזק, מאוזן. מאי, יוני ויולי היו חמים למדי והבשלה הייתה מהירה למדי; עם זאת, אוגוסט קריר לעונה האט את הגפנים במידה ניכרת. עבור היינן זה היה כמעט אידיאלי, כמו הענבים היו מסוגלים להשלים הבשלה לאט, ללא קוצים חום, ואת הענבים שמרו על חומציות מעולה. במהלך סדרה של בקרים מגניבים, בחרנו כל בלוק ליד בשלות מושלמת ואיזון. היינות נראים בעלי אופי פירות נהדר, חומציות טרייה ומבנה טאני ועומק מוצק.