קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות0
מגזין

סלסה מנגו אננס

סלסה מנגו אננס
צריך ללא גלוטן, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני, וטבעוני הר ד ' אובר? סלסת מנגו אננס יכולה להיות מתכון מדהים לנסות. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 149 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן. מתכון זה משמש 4. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. אם יש לכם חומץ סיידר, בצל, מנגו ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך יוצא מן הכלל ציון כף של 20%. נסו שמש & חם! סלסה (אננס מנגו קיווי סלסה), סלסה מנגו אננס, ו סלסה מנגו אננס עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערת הגשה שלבו את המנגו, האננס, הבצל האדום, החומץ, הכוסברה, הג ' ינג ' ר, פתיתי הפלפל והמלח אם רוצים. מכסים ומכניסים למקרר למשך 1-4 שעות. מערבבים לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
(תערובת תבלינים קובנית)(תערובת תבלינים קובנית)
תיבול יווני (מומלץ: איי התבלינים)תיבול יווני (מומלץ: איי התבלינים)
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
1 אננס לבן גדול או אננס רגיל1 אננס לבן גדול או אננס רגיל
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מגישים עם שבבי טורטיה.
מרכיבים שתצטרך
6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. פרארי פרל עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 38 דולר לבקבוק.
פרארי פרל
פרארי פרל
קש-צהוב עם ברק זהוב קל. אינטנסיבי ומעודן במיוחד עם ניחוחות של שקדים, תפוחים, תבלין קל ורמזים לקרום לחם. יבש, נקי ואלגנטי עם חלקות לאורך זמן. הערות של תפוחים בשלים, שמרים נעימים ושקדים מתוקים.