קושיקל
מוכן ב6 דק.
מנות12
ציון בריאות9
מגזין

סלסה תירס ופלפל

סלסה תירס ופלפל
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים מקסיקניים, אז נסו תירס ופלפל סלסן. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 2 גרם חלבון, 1 גרם שומן, ובסך הכל של 70 קלוריות. המתכון הזה מכסה 7% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וטבעוני דיאטה. מהכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 6 דקות. זה הביא לך את כלמתכונים. אם יש לכם חומץ יין אורז, סוכר חום, פלפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כפית של 47%. הציון הזה מוצק. מתכונים דומים: סלסה פלפל ותירס אדום קלוי, סלסת תירס ופלפל פריך, ו סלסה פלפל תירס מתוק.

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזני נוצץ הם אפשרויות נהדרות עבור מקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. הקונצ 'ה י טורו מרקס דה קאסה קונצ' ה פינו נואר עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
קונצ 'ה י טורו מרקס דה קאסה קונצ' ה פינו נואר
קונצ 'ה י טורו מרקס דה קאסה קונצ' ה פינו נואר
צבע אדום עמוק עדין. האף מציג ניחוחות מרוכזים של תותים ופטל. החיך מציע מרקם מעודן וטעמים מורכבים של דובדבנים, פטל, ליקריץ עם מבנה בולט. מרגיש כל כך שופע, עדין ועדין.יין מאוד תכליתי זה משתלב היטב עם בשרים לבנים כמו ארנב, חזיר או שליו, כמו גם עם דגים שומניים ורכיכות בתכשירים קלים ועדינים. גם פארס היטב עם מנות אסיאתיות כגון מוקפץ וקארי מתון.