קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות8
ציון בריאות2
מגזין

סלסת עגבניות פיקנטית

סלסת עגבניות פיקנטית
סלסה עגבניות פיקנטי יכול להיות רק הר ד ' אובר אתה מחפש. מתכון זה מכין 8 מנות עם 197 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 12 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 6% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 11 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. אם יש לכם עגבניות, מיץ תפוזים, שמן זית וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה למענג כל כך. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וטבעוני דיאטה. כמה אנשים באמת אהבו את המנה המקסיקנית הזאת. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך מדהים מדהים ציון של 38%. מתכונים דומים: סלסת עגבניות פיקנטית, אבוקדו בגריל עם סלסת עגבניות חריפה, ו סלסת מנגו ועגבניות חריפה וחריפה.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מכניסים למעבד מזון את העגבניות, הכוסברה, השום, שמן הזית, מיץ התפוזים ופתיתי הפלפל האדום. דופקים עד לאיחוד החומרים אך עדיין שמנמנים. מתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
שמן זיתשמן זית
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
עגבנייהעגבנייה
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
3
מעבירים לקערה קטנה ומגישים עם שבבי טורטיה.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפס טורטייהצ ' יפס טורטייה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

ניתן לשלב מקסיקני עם פינו נואר,ריזלינג ורוז נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז נוצץ הוא גם זיווג בטוח. אתה יכול לנסות רוח רפאים פינס סונומה מחוז מונטריי מחוז פינו נואר. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-28 דולר לבקבוק.
רוח רפאים פינס סונומה מחוז מונטריי מחוז פינו נואר
רוח רפאים פינס סונומה מחוז מונטריי מחוז פינו נואר
קפה, שזיף, רימון