קושיקשה
מוכן ב58 דק.
מנות10
ציון בריאות61
מגזין

סלק מוכתם סלמון Gravadlax

סלק מוכתם סלמון Gravadlax
הכנת המנה לוקחת כ 58 דקות. מתכונים דומים: גרבדלקס סלמון נרפא ע " י הדרים, Gravadlax, ו Gravadlax פיתוי.

מרכיבים

2אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)agar agaragar agar10ריבס, קצוץ טרי או קפואסלק תינוק כבושסלק תינוק כבוש10ריבס, קצוץ טרי או קפואמחית סלק צונןמחית סלק צונן200אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סלק טרי קלוףסלק טרי קלוף10ריבס, קצוץ טרי או קפואCeleriac RemouladeCeleriac Remoulade600אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)celeriacceleriac1השארסלט מיקרו קרס כגון מצופים טאהון או אפונה צמרותסלט מיקרו קרס כגון מצופים טאהון או אפונה צמרות1חלמון ביצה חינםחלמון ביצה חינם125אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קמח לבן חזקקמח לבן חזק2Tbsשמיר טרי קצוץשמיר טרי קצוץ20אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שמרים טריים או 7g שמרים יבשיםשמרים טריים או 7g שמרים יבשים15אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים10ריבס, קצוץ טרי או קפואקרם חזרתקרם חזרת10ריבס, קצוץ טרי או קפואג'לי סלקג'לי סלק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי30אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חומץ מאלטחומץ מאלט50אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1גרידת תפוזגרידת תפוז10ריבס, קצוץ טרי או קפואסלק נרפא מוכתם סלמון Gravadlaxסלק נרפא מוכתם סלמון Gravadlax700אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חתיכה שלמה של עור סלמון פראי עלחתיכה שלמה של עור סלמון פראי על10ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור סדוק טרימלח ופלפל שחור סדוק טרי10ריבס, קצוץ טרי או קפואמיני כוסמין, דבש וכיכרות אגוזמיני כוסמין, דבש וכיכרות אגוז125אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קמח כוסמיןקמח כוסמין80אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גלגלית סוכרגלגלית סוכר80אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מלח שולחןמלח שולחן50אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/3 כוס פרוסות וניל מרוסקות דק (כ-10 פרוסות)1/3 כוס פרוסות וניל מרוסקות דק (כ-10 פרוסות)1256 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן40אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חרדל גרגרחרדל גרגר

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

ניתן לזווג סלמון עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות שרדונה חנה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 20 דולר לבקבוק.
חנה שרדונה
חנה שרדונה
עם צבע של דבש מבריק קש זהוב, יין זה מביא ניחוחות של אפרסק בגריל, פאי אגס, עם קרמל,נבל, אננס. על החיך, פרוסת תפוח טרי עם קרום עוגה, קרמל, עוגת אגס, אפרסק בגריל, טוסט ובננה.