קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 5 דק.
מנות4
ציון בריאות68
מגזין

סלרי גזר של סבתא פקאן ג'לי סלט

סלרי גזר של סבתא פקאן ג'לי סלט
אם יש לך בסביבה 3 שעות ו -5 דקות לבלות במטבח, סלרי הגזר של סבתא פקאן ג'לי וסלט עשוי להיות מצוין ללא גלוטן, ללא חלב, פליאוליתית ופרימלית מתכון לנסות. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 20 גרם חלבון, 10 גרם שומן, ובסך הכל 196 קלוריות. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו מים, ג'לטין, מלח, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. 2 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 89%. הציון הזה נהדר. מתכונים דומים: סלרי-שורש וסלט פקאן, פטה פריטטות עם סלט גזר וסלרי, ו סלט שורש ארוגולה, גזר וסלרי עם שקדים.

הוראות

1
ריססו תבנית ג ' לטין 3 כוסות בתרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
חבילות כל אחת) ג'לטין פטל או תותחבילות כל אחת) ג'לטין פטל או תות
2
ממיסים ג ' לטין כתום במים רותחים בקערה; מערבבים מים קרים, מלח ומיץ אננס שמור. מצננים עד להסמכה חלקית, כ-45 דקות.
מרכיבים שתצטרך
8 כוסות חצאי ענבים ירוקים8 כוסות חצאי ענבים ירוקים
ג ' לטין בטעם כתוםג ' לטין בטעם כתום
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
מערבבים גזר, סלרי, אגוזי פקאן ואננס לג 'לטין ויוצקים לתבנית ג' לטין מוכנה. מקררים עד ליציבות, לפחות 2 שעות נוספות. הפוך עובש על מגש הגשה לשחרור סלט ג ' לטין.
מרכיבים שתצטרך
(תערובת תבלינים קובנית)(תערובת תבלינים קובנית)
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
חבילות כל אחת) ג'לטין פטל או תותחבילות כל אחת) ג'לטין פטל או תות
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
צבעי מאכל אדום, צהוב וירוקצבעי מאכל אדום, צהוב וירוק

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

סלט עובד ממש טוב עם שרדונה, סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. טנוטה די נוזולה לה ברוניצ ' ה שרדונה עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
טנוטה די נוזול לה ברוניש שרדונה
טנוטה די נוזול לה ברוניש שרדונה
נוזולה לה ברוניצ ' ה הוא ביטוי אלגנטי וייחודי לזן שרדונה, עם זר נקי וריחני של פירות לבנים וטרופיים המקוזזים בניואנסים קלים של טוסט. על החיך, הוא מראה איזון מעולה של בשלות פירות מודגשת על ידי חומציות טריים ומבנה של גוף בינוני, עם רושם כללי של מורכבות עדינה. אלה חוזרים על עצמם בגימור הנקי והמתמשך, שמסתיים בנימה טעימה עדינה.