קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 30 דק.
מנות8
ציון בריאות10
מגזין

סנאפר אדום כבוש עם חצילים ומלון

סנאפר אדום כבוש עם חצילים ומלון
סנאפר אדום כבוש עם חצילים ומלון עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 321 קלוריות, 19 גרם חלבון ו 15 גרם שומן. לכו לחנות ותרימו עלי דפנה, זרעי כוסברה, גבעול עשב לימון ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, מתכונים דומים: סנאפר אדום, שרימפס, וסביצ'ה אבטיח, בצל אדום כבוש, ו מלח-סנאפר צרוב עם סלט מלון, מנטה & נחלים.

הוראות

1
מערבבים עשב לימון, צ ' ילה, עלה דפנה, זרעי כוסברה, זרעי חרדל, סוכר, מלח 1/4 כוס, חומץ, ומים בסיר. מביאים לרתיחה, ערבוב פעם אחת. להפחית את החום, ומבשלים במשך 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
זרעי כוסברה שלמהזרעי כוסברה שלמה
לתיבול בשרלתיבול בשר
אליקסיר גאליקסיר ג
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
העברה לכוס מדידה; בואו מגניב.
ציוד שתשתמש בו
נטיפי הודו צלוייםנטיפי הודו צלויים

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים עובדים ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות זינד-Humbrecht Calcaire פינו גריס. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 46 דולר לבקבוק.
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
צבע צהוב/זהב בהיר, זוהר למדי. אפים קלויים מעושנים מעולים, אופייניים לענב זה על אבן גיר באלזס (אין אלון חדש ביינות שלנו, רק מגע מלא של ליס ארוך מאוד). כמה ניחוחות רדוקטיביים אור כי למעשה להתאים את הסגנון של פינו גרי יבש. החיך עשיר וקרמי, עם מרקם קטיפתי אך יבש לחלוטין. זה יין קל לשתות עכשיו כמו שאין משקל מיותר. הגימור יפה ועגול אבל יבש לחלוטין. תערובת הגיר המורכבת מביאה איזון חומצי גדול ומשקל מסוים. זה אמור להתפתח יפה מאוד בשנים הקרובות.