קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות4
ציון בריאות38
מגזין

סנאפר מושחר, רוטב פלפל אדום, גרגירי גבינה ותבלינים תירס

סנאפר מושחר, רוטב פלפל אדום, גרגירי גבינה ותבלינים תירס
סנאפר מושחר, רוטב פלפל אדום, גרגרי גבינה ותבלינים תירס נטול גלוטן, ו pescatarian ומספק כ 4 מנות. מנה זו מכילה כ 45 גרם חלבון 16 גרם של שומן, וסך הכל 480 קלוריות. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זה עובד טוב כמו ארוחת בוקר. אם יש לכם פירה פלפל קלוי, תיבול שחור, מיץ ירקותוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון לאוהדים של מזון דרומי. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו 20 דקות. נסו גריסי תירס בגריל עם צ'ילי מושחר וגבינת פונטינה, סנאפר Cajun ושרימפס על גרגירי גבינת צ'דר בייקון עם קולי פלפל אדום, ו סנאפר Cajun ושרימפס על גרגירי גבינת צ'דר בייקון עם קולי פלפל אדום (מתכונים דומים).

הוראות

1
עבור התענג: בקערה, למזג את התירס, בצל ירוק, בצל צהוב, חומץ, מיץ ירקות וכמה מלח ופלפל, ערבוב היטב. החזק במקרר במשך 30 דקות עד 1 שעה כדי להשרות.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
מיץ ירקותמיץ ירקות
בצל צהובבצל צהוב
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
(אפשר להשתמש בקייק רגיל, אבל זרעו אותו ואם העור דונגי, קלפו אותו)(אפשר להשתמש בקייק רגיל, אבל זרעו אותו ואם העור דונגי, קלפו אותו)
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
עבור גריסים: לחמם את ציר העוף בסיר עמוק על חום בינוני גבוה. להביא מלאי לרתיחה, ולאחר מכן להוסיף את המלח והפלפל. להפחית את החום בינוני. הבא לאט להוסיף את שיבולת השועל.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
1 פאונד פסטה פצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של כ-2.5 אינץ' על 2 אינץ' רוחב1 פאונד פסטה פצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של כ-2.5 אינץ' על 2 אינץ' רוחב
2 אונקיות צ'דר מגורר2 אונקיות צ'דר מגורר
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
3
לטאטא ברציפות, לבשל עד מעובה, 10 עד 12 דקות. לאחר מבושל, טעם מתבלים עם מלח ופלפל. לאחר מכן החזק חם להגשה.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
1
מחממים מחבת עם שמן זרעי עשב. לאחר מכן מוסיפים את הבצל ומבשלים עד קרמל, 3 דקות. לאחר בישול הבצל, להפחית את החום בינוני נמוך ולהוסיף את מיץ התפוחים. אפשר את המיץ כדי להפחית במשך 1 דקה, ולאחר מכן להוסיף את מחית פלפל. מערבבים לשלב את הטעמים ומבשלים במשך 5 דקות, ולאחר מכן להסיר מהחום.
מרכיבים שתצטרך
טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
1
מחממים מחבת כבדה מעל חום גבוה.
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מוסיפים את שמן זרעי הגפן וחמים במשך 2 דקות. ואז מפזרים את צד העור של הדג עם תיבול שחור לצרוב בצד העור במשך 3 דקות. לאחר "השחרה" בצד העור, להעיף, להפחית את החום ולבשל עוד 3 דקות בצד בשרני. כאשר מבושל לחלוטין, לגרוף 2 אונקיות של הרוטב על צלחת ואחריו קצת שיבולת שועל. למעלה עם הדגים המבושלים. לבסוף העליון פינה של הדג עם קצת הנאה.
מרכיבים שתצטרך
שחור תבליןשחור תבלין
עלי טימין טריים טחונים, מופשטים מ-3 או 4 ענפים גדוליםעלי טימין טריים טחונים, מופשטים מ-3 או 4 ענפים גדולים
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
2 אונקיות צ'דר מגורר2 אונקיות צ'דר מגורר
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקBall® או Kerr® Pint עם מכסים ורצועותBall® או Kerr® Pint עם מכסים ורצועות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)השחרת תיבולהשחרת תיבול1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינה, מעורבב, כגון צ'דר וגרויירגבינה, מעורבב, כגון צ'דר וגרוייר4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעינים תירס, טרי צלויגרעינים תירס, טרי צלוי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זרעי ענביםשמן זרעי ענבים2(חוֹרֶף)בצל ירוק פרוס דקבצל ירוק פרוס דק1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 אונקיות צ'דר מגורר2 אונקיות צ'דר מגורר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד2(חוֹרֶף)קוביות בצל צהובקוביות בצל צהוב680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה סנאפר אדום, עור עלפילה סנאפר אדום, עור על2(חוֹרֶף)1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמחית פלפל אדום קלוימחית פלפל אדום קלוי4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפלמלח ופלפל28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מיץ ירקות, כגון V8מיץ ירקות, כגון V811 קילו קישואים,1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס2(חוֹרֶף)בצל צהוב קצוץבצל צהוב קצוץ

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. Santi Sortesele פינו Grigio עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
Santi Sortesele Pinot Grigio
Santi Sortesele Pinot Grigio
גוון צהוב קש, מלווה באף ממוקד של אגס, משמש ופרחים לבנים. החיך הפירותי, עם התווים העליונים של פירות אבן, מראה בשלות ועגלגלות הנתמכים היטב על ידי חומציות אלגנטית ומתיקות, הבטחת גימור ארוך ומתמשך.