קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות14
ציון בריאות32
מגזין

סנאקרים בצד

סנאקרים בצד
חטיפים צדדיים עשויים להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתאים ל-14 ומחירו 2 מנות.44 דולר למנה. חלק אחד של המנה הזו מכיל כ-33 גרם חלבון, 25 גרם שומן ובסך הכל 980 קלוריות. אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם חמאה, פופקורן מוקפץ, בוטנים וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות. רק כמה אנשים אהבו באמת את המנה הדרומית הזו. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה צמחונית לקטו אובו. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון ספונקולרי מוצק של 78%. נסו חטיפים, חטיפים BLT וחטיפים פרלין (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה גדולה מערבבים פופקורן, בייגלה ובוטנים.
מרכיבים שתצטרך
ג'ימי צהוב, כתום וחוםג'ימי צהוב, כתום וחום
Domino® או C&H® Confectioners אבקת סוכרDomino® או C&H® Confectioners אבקת סוכר
7 חתיכות שוש חבל שחור - 8 אינץ' כל אחת7 חתיכות שוש חבל שחור - 8 אינץ' כל אחת
ציוד שתשתמש בו
להתיז תמצית וניללהתיז תמצית וניל
2
מערבבים את התבלינים.
מרכיבים שתצטרך
טרי-טיפיםטרי-טיפים
3
מזלפים חמאה על תערובת הפופקורן ומפזרים תבלינים; לזרוק למעיל. מאחסנים בכלי אטום.
מרכיבים שתצטרך
טרי-טיפיםטרי-טיפים
7 חתיכות שוש חבל שחור - 8 אינץ' כל אחת7 חתיכות שוש חבל שחור - 8 אינץ' כל אחת
7-8 כוסות מלית קוביות (קרוטונים)7-8 כוסות מלית קוביות (קרוטונים)

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

סאות'רן עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. יין לבן ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מאכלים על ברביקיו. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא לואי רודרר קריסטל ברוט. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-299 דולר.
לואי רודרר קריסטל ברוט
לואי רודרר קריסטל ברוט
קריסטל, התכשיט והטטה דה קוווה של שמפניה לואי רודרר, נוצר בשנת 1876 עבור הצאר אלכסנדר השני מרוסיה. הוא נשאר נאמן למקורו, בהשראת אלגנטיות וטוהר. קריסטל מיוצר עם סטנדרטים משודרגים של ייצור יין הדורשים מבחר קפדני של קרום, בציר, ענבים ויין. קריסטל מיוצר רק באמצעות הבצירים המשובחים ביותר מקרוס מובטח שמקורו מכרם לואי רודרר. כל המאפיינים יוצאי הדופן של בציר 2002 ממש נתפסו ב-Cristal 2002 הזה, שהוא נדיב ושופע, חושף איזון מושלם בין ריכוז ועדינות, רעננות ודביקות, עוצמה ועידון. בשלוש מילים: גאה, עשיר ומפנק. קריסטל 2002 הוא צהוב מבריק עם דגשים ענבריים בהירים ויש לו מוס יפהפה עם קורדון עדין של בועות מתמשכות וקבועות. האף עז ועדין, חושף תערובת נקייה ומעורבת היטב של טעמים של דבש, קקאו, אגוזי לוז קלויים קלות, פרי הדר מסוכר. פיצוץ מלוח של פירות בשלים בהתקפה, היין חושף פרי אדום, שוקולד לבן, קרמל ומאפה דני, אופייני לקריסטל. המרקם המשיי והמרוכז שלו מסתמך על המבנה האינטנסיבי, העוצמתי והוויני שלו, אך שומר על עידון. החך מצטבר כדי להשיג תחושה טעימה של הרמוניה מעורבת היטב של טעמים. סיומת רעננה עם שמץ של מרירות הופכת אותו כמעט לפריך.