קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות40
מגזין

סנדוויצ'ים פו בוי

סנדוויצ'ים פו בוי
המתכון פו בוי כריכים יכול לספק הכמיהה קריאולית שלך בערך 15 דקות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. במנה עיקרית זו יש 3426 קלוריות, 335 גרם חלבון ו 207g של שומן למנה. אם יש לכם ארוגולה, פסטו זית, בגט, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב באגט אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בגט ופודינג חמאה כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. מתכונים דומים: כריכי נקניק וגבינה הוואי (Aka כריכי Tailgate), כריכי בי. אי. ג'י (כריכי בייקון-ביצה), ו כריכי BST.

הוראות

1
הסר את הבשר מן הצלעות לגרוס אותו עם האצבעות. חותכים כל פיסת באגט במחצית אופקית.
מרכיבים שתצטרך
בגטבגט
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
מאמן פפ מסווג 200-נוכחימאמן פפ מסווג 200-נוכחי
2
מורחים צד אחד של באגט חצי עם קצת פסטו ושכבות על כמה ארוגולה וזיתים שחורים. למעלה עם קצת חזיר מגורר ומניחים את החצי השני בגט למעלה.
מרכיבים שתצטרך
חזיר משךחזיר משך
זיתים שחוריםזיתים שחורים
בגטבגט
חזה עוף רוטיסריחזה עוף רוטיסרי
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
אפונה טרייה קליפה או אפונה אורגנית קפואה מופשרתאפונה טרייה קליפה או אפונה אורגנית קפואה מופשרת

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

קייג ' ון בתפריט? נסה זיווג עם אלברינו, יין רוזה, וסוביניון בלאן. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. אתה יכול לנסות Palacio דה Fefinanes אלברינו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 22 דולר לבקבוק.
Palacio de Fefinanes Albarino
Palacio de Fefinanes Albarino
ניחוחות זניים עם הדרים עדינים רבים עשבוניים. בעל גוף מלא בפה, משיי ורענן מאוד, המשלב את ההרמוניה של טעמים עם אלגנטיות וכבוד.