קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

סנדלר אפרסקים בתנור הולנדי

סנדלר אפרסקים בתנור הולנדי
המתכון ההולנדי-אפרסקים אפרסקים מוכן תוך כ 30 דקות,. וזה בהחלט מדהים צמחוני ומתאים לאוהבי מזון דרומי. יש קינוח זה 297 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 12 גרם של שומן למנה. מתאים ל-6 מנות. אם יש לכם חמאה, קינמון, סוכר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. , וזה לא כל כך סופר. מתכונים דומים: סנדלר אפרסקים בתנור הולנדי, סנדלר אפרסקים בתנור הולנדי, ו סנדלר אפרסקים בתנור הולנדי.

הוראות

1
הכן אש כפי שהורה למטה.
2
מערבבים אפרסקים, קינמון, ו 1/2 כוס סוכר ב 4-6 qt. מחנה ברזל יצוק תנור הולנדי.
מרכיבים שתצטרך
קינמוןקינמון
אפרסקאפרסק
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
3
מערבבים פנקייק לערבב, חמאה, ביצה, הנותרים 1/4 כוס סוכר, ו 1/4 כוס מים בקערה בינונית כדי להפוך את הבלילה עבה וגושי. זרוק 4 באופן שווה spacing כפות גדושות על אפרסקים. כיסוי.
מרכיבים שתצטרך
תערובת פנקייקתערובת פנקייק
אפרסקאפרסק
חמאהחמאה
סוכרסוכר
מיםמים
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מסדרים גחלים לבישול ומבשלים בחום העליון והתחתון, בודקים כל 10 דקות, עד שהבלילה מתנפחת, מוצקה ומתחילה להשחים, 20 עד 25 דקות.
5
מגישים מנות עם קצפת.
מרכיבים שתצטרך
קצפתקצפת
6
כיצד להשתמש בתנור הולנדי
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
7
הכן את האש. אם יש לך מדורה הולכת, להעביר כל חתיכות גדולות של עץ עדיין בוער בצד וליישר את הגחלים הלוהטות שלך כדי להתאים את הגודל של התנור ההולנדי. אם אתר המחנאות אינו מאפשר שריפות עץ, לשרוף 50 בריחים פחם עד שהם בעיקר אפורים, 10 עד 15 דקות, ולהתפשט לשכבה אפילו בגודל של התנור ההולנדי.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
8
תכינו את התנור. עבור מתכונים רבים, אתה פשוט להגדיר את התנור ההולנדי על גבי גחלים חמות ("בישול חום תחתון"). אבל יש זמנים שבהם תצטרך לחמם גם את החלק העליון וגם את החלק התחתון של התנור. רק לגרד כמחצית הגחלים לצד ולארגן את השאר במעגל בגודל של הקצה החיצוני של התנור ההולנדי. הגדר את התנור על גבי מעגל הגחלים, ולאחר מכן ערימת את שאר הגחלים על גבי המכסה.
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
תנורתנור
9
תתחיל לבשל. הרם את מכסה התנור ההולנדי מדי פעם כדי לבדוק את המזון והטמפרטורה. כדי להפחית את החום, לגרד קצת דלק. כדי להגדיל את החום, או לבשל יותר מ -45 דקות, להוסיף 6 עד 10 בריחים חדשים או יותר גחלים עץ (מאותו עץ עדיין בוער שעברת לצד האש שלך) כל 30 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא אחוזת Gunderloch ריזלינג יבש. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 15 דולר.
Gunderloch Estate ריזלינג יבש
Gunderloch Estate ריזלינג יבש