קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 25 דק.
מנות10
ציון בריאות8
מגזין

ספגטי אפוי

ספגטי אפוי
ספגטי אפוי יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה מספק 10 מנות. עם 374 קלוריות, 22 גרם חלבון ו 21 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-156 היו אומרים שזה פגע במקום. גשו לסופר וקנו בצל, רוטב עגבניות, פלפל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו-25 דקות. מתכונים דומים: ספגטי אפוי, ספגטי אפוי, ו ספגטי אפוי.

הוראות

1
מחממים התנור ל 350 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
בסיר, לשלב את העגבניות, רוטב עגבניות, מים, בצל, פלפלים, שום, פטרוזיליה, תערובות תיבול, סוכר, ועלי דפנה. מביאים לרתיחה על חום גבוה, ולאחר מכן להפחית את החום ולתת להתבשל, מכוסה, במשך 1 שעה. להתפורר בשר טחון במחבת גדולה. מבשלים מעל חום בינוני-גבוה עד מבושל לחלוטין, ללא צבע ורוד שנותר.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
בשר טחוןבשר טחון
עלי דפנהעלי דפנה
תיבולתיבול
עגבנייהעגבנייה
פטרוזיליהפטרוזיליה
פלפליםפלפלים
שוםשום
בצלבצל
סוכרסוכר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
מחבתמחבת
3
מסננים את השומן מהבשר, ולאחר מכן מוסיפים את הבשר הטחון לקומקום. מבשלים עוד 20 דקות. מבשלים את הפסטה על פי הוראות החבילה. מכסים את החלק התחתון של 13 על 9 על ידי 2 אינץ ' מחבת עם רוטב.
מרכיבים שתצטרך
בשר טחוןבשר טחון
פסטהפסטה
רוטברוטב
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
מחבתמחבת
4
מוסיפים שכבה של פסטה ואז קצת פחות מ 1/2 של כל גבינה; לחזור על השכבות, מסתיים עם הרוטב.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
פסטהפסטה
רוטברוטב
5
אופים בתנור במשך 30 דקות. למעלה התבשיל עם הגבינה הנותרת, להחזיר אותו לתנור, ולהמשיך לבשל עד הגבינה נמסה מבעבע, על 5 יותר דקות.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
חותכים לריבועים לפני ההגשה.
7
מערבבים מרכיבים יחד ולאחסן במיכל אטום עד 6 חודשים.

מרכיבים

227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פסטה שיער מלאך לא מבושלפסטה שיער מלאך לא מבושל2smalls3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות חתוכות לקוביות משומרעגבניות חתוכות לקוביות משומר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'דר מגורדצ'דר מגורד596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי פטרוזיליה טריים קצוציםעלי פטרוזיליה טריים קצוצים2ציפורןשום, קצוץשום, קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד2(יכול להיות או להרחיק)תיבול איטלקיתיבול איטלקי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקג'ק מונטריי מגורדג'ק מונטריי מגורד1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(צינור גדול)(צינור גדול)2(יכול להיות או להרחיק)מלח תיבולמלח תיבול2(יכול להיות או להרחיק)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב