קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות28
מגזין

ספגטי וכדורי בשר בסגנון מקסיקני

ספגטי וכדורי בשר בסגנון מקסיקני
ספגטי וכדורי בשר בסגנון מקסיקני עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה זו מכילה כ 33 גרם חלבון 8 גרם של שומן, וסך הכל 502 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. גשו לסופר וקנו פירורי לחם, מלח, ביצה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הביצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת עגבניות השוקולד של רוז לוי ברנבאום עם גנאש המסתורי כקינוח. . זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 15 דקות. נסו ספגטי וכדורי בשר בסגנון מקסיקני, קציצות ספגטי בסגנון סטרוגנוף, ו ספגטי בסגנון מקסיקני (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F (175 מעלות C).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מניחים גיליון נייר אלומיניום על גבי תבנית אפייה, וגריז קל עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
מניחים את טורקיה הקרקע לתוך קערה גדולה ערבוב ומפזרים אבקת צ 'ילי מקסיקני, אבקת צ' ילה guajillo, מלח, פלפל שחור, גבינת פרמזן.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
פלפל גואחילופלפל גואחילו
הודו טחוןהודו טחון
פלפל שחורפלפל שחור
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
4
מוסיפים את הביצה, שמן זית, בצל קצוץ, פלפל חלפיניו ופלפל אנהיים.
מרכיבים שתצטרך
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
פלפל אנהייםפלפל אנהיים
שמן זיתשמן זית
בצלבצל
ביצהביצה
5
מערבבים היטב עם הידיים עד מעורבב באופן שווה, ואז מפזרים את פירורי טוסטדה ופירורי לחם.
מרכיבים שתצטרך
TostadasTostadas
לחםלחם
6
מערבבים שוב עד פירורי הלחם משולבים. צור את תערובת כדורי הבשר לתוך כדורי 1 אינץ ' ומניח על תבנית אפייה מוכן.
מרכיבים שתצטרך
פירורי לחםפירורי לחם
כדורי בשרכדורי בשר
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
7
אופים בתנור שחומם מראש עד כדורי הבשר יש השחמה קלה והם כבר לא ורוד במרכז, על 40 דקות. הפוך את כדורי הבשר מעל לאחר 20 דקות כדי להבטיח אפילו בישול.
מרכיבים שתצטרך
כדורי בשרכדורי בשר
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
ממלאים סיר גדול במים מומלחים קלות ומביאים לרתיחה מתגלגלת על חום גבוה. ברגע שהמים רותחים, מערבבים את הספגטי וחוזרים לרתיחה. מבשלים את הפסטה שנחשפה, ערבוב מדי פעם, עד הפסטה בישלה דרך, אבל הוא עדיין מוצק עד הנשיכה, כ 12 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ספגטיספגטי
פסטהפסטה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
9
מסננים היטב במערך מסננת בכיור.
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
10
לאחר שהפכת את כדורי הבשר, מערבבים יחד את העגבניות חתוכות לקוביות, בצל קצוץ, צ 'יפוטלה צ' ילה, רוטב ספגטי, ותיבול טאקו בסיר גדול. מביאים לרתיחה מעל חום בינוני-גבוה, ואז להפחית את החום בינוני-נמוך, ומבשלים 10 עד 15 דקות עד הבצל הוא רך.
מרכיבים שתצטרך
רוטב פסטהרוטב פסטה
צ 'ילי צ' יפוטלהצ 'ילי צ' יפוטלה
תערובת תיבול טאקותערובת תיבול טאקו
כדורי בשרכדורי בשר
עגבנייהעגבנייה
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
11
לאחר כדורי הבשר מוכנים, מערבבים אותם לתוך הרוטב, ומבשלים 5 דקות יותר. כפית את כדורי הבשר והרוטב על הספגטי כדי לשרת.
מרכיבים שתצטרך
כדורי בשרכדורי בשר
ספגטיספגטי
רוטברוטב

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק400 גרם טופו יציב, מועכים אותו400 גרם טופו יציב, מועכים אותו411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביותעגבניות חתוכות לקוביות1אנהיים (ניו מקסיקו) פלפל צ'ילה, זרע וטחוןאנהיים (ניו מקסיקו) פלפל צ'ילה, זרע וטחון11 קילו קישואים,אבקת guajillo צ'ילהאבקת guajillo צ'ילה2(יכול להיות או להרחיק)אבקת צ'ילי בסגנון מקסיקניאבקת צ'ילי בסגנון מקסיקני1צ'יפוטלה צ' ילה ברוטב אדובו, קצוץ דקצ'יפוטלה צ' ילה ברוטב אדובו, קצוץ דק1(קיבלר)(קיבלר)1(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)הודו טחוןהודו טחון1קטןפלפל חלפיניו, זרעי טחוןפלפל חלפיניו, זרעי טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1בצל, חתוך לקוביותבצל, חתוך לקוביות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גבינת פרמזן מגוררתגבינת פרמזן מגוררת1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת ספגטיחבילת ספגטי680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רוטב ספגטירוטב ספגטי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שבבי תירס מרוסקים, מחולקיםשבבי תירס מרוסקים, מחולקים2קונכיות טוסטדה, מרוסקות לפירורים עדיניםקונכיות טוסטדה, מרוסקות לפירורים עדינים