קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות3
ציון בריאות8
מגזין

ספגטי סיני (ז'ה זיאנג מיאן)

ספגטי סיני (ז'ה זיאנג מיאן)
המתכון ספגטי סיני (zha Ziang Mien) יכול לספק את הכמיהה הסינית שלך בערך 10 דקות. מתכון זה מספק 3 מנות. עם 547 קלוריות, 28 גרם חלבון ו 35 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד היטב כמנה עיקרית. מתכון זה מן השימוש חמאה אמיתית יש 7 אוהדים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. גשו לסופר וקנו את רוטב שעועית, רוטב שעועית, בצל ירוק, וכמה דברים אחרים כדי להפוך אותו היום. כדי להשתמש ב טופו אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת גבינה טופו כקינוח. נסו ספר הבישול הסיני דן מיאן, דן דן מיאן ומסיבת השקת הספר למועדפים אסיה הבריאים של המטבח המהביל (בגידה), ו ספגטי וכדורי בשר סיניים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. החיבור Chenin Blanc תערובת עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
תערובת שנין בלאן מסה
תערובת שנין בלאן מסה
יין לבן עתיק, שנין בלאן, שימש כעוגן של יין זה ונתן לו את פריותו העזה וחומצותו המרעננת. Viognier מוסיף הערות פרחוני מתובל ועשיר רך, מושך אל החיך. מושלם עם פירות ים ועוף בגריל.