קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות88
מגזין

סקווש ספגטי, שיטאקה, ארוגולה ופיסטוק ספרינג רול

סקווש ספגטי, שיטאקה, ארוגולה ופיסטוק ספרינג רול
סקווש ספגטי, שיטאקי, ארוגולן ופיסטוק עשוי להיות רק המתאבן שאתם מחפשים. והוא יספק כ 2 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 621 קלוריות, 20 גרם חלבון ו 24 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %37 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לך לחנות ותביא פטריות שיטאקי, מיץ ליים, שמן צ'ילי ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכון לאוהדים של אוכל וייטנאמי. זה יהיה להיט בחג האביב שלך. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. מתכונים דומים: דלעת ספגטי עם פסטו אגוז ארוגולה, חזיר רול אורז מטוגן עם שיטאקי ופלפלים, ו Arugula Pistachio Pesto.

יין מומלץ: Gewurztraminer, Chenin Blanc, ריזלינג

Gewurztraminer, Chenin Blanc, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות סלוני ניוט אדומים Gewurztraminer. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 16 דולר לבקבוק.
מרתפי ניוט אדומים Gewurztraminer
מרתפי ניוט אדומים Gewurztraminer
יפה כמו בקבוקי ניוט אדומים Gewürztraminers הכרם יחיד יכול להיות, הם עשירים וחבורות יינות עם אישיות רועשת מאוד. גרסה זו נעשית מעורבבת בצורה כזו שהיא קלה יותר, מרעננת יותר, ועם יותר ניחוחות פירות לעומת בושם ורדים. ידידותי יותר Gewürztraminer.