קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות3
ציון בריאות34
מגזין

סרטן רוקפלר

סרטן רוקפלר
צריך מנה עיקרית פסקטרית? סרטן רוקפלר יכול להיות מתכון יוצא מן הכלל לנסות. מתכון זה משמש 3. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 24 גרם חלבון, 24 גרם שומן, ובסך הכל של 407 קלוריות. המתכון הזה מכסה 35% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. גשו לסופר וקנו קמח, בשר סרטנים, גבינת פרמזן, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,טארט תפוחים עם רוטב קרמל כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. הציון הזה די טוב. נסו עוגות סרטן רוקפלר, צדפות רוקפלר, ו צדפות רוקפלר (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר גדול ממיסים 2 כפות חמאה. מערבבים קמח עד לקבלת תערובת חלקה; מוסיפים בהדרגה את החלב. מביאים לרתיחה; מבשלים ומערבבים 2 דקות או עד להסמכה. מנמיכים את האש; מוסיפים את הגבינה ומערבבים לתערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
גבינהגבינה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים את התרד והסרטן.
מרכיבים שתצטרך
תרדתרד
סרטןסרטן
3
מעבירים ל -1 קראט רדוד משומן. תבנית אפייה. ממיסים את יתרת החמאה; זורקים עם פירורי לחם.
מרכיבים שתצטרך
פירורי לחםפירורי לחם
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
מפזרים מעל.
5
אופים, ללא כיסוי, ב 375 במשך 15-20 דקות או עד מבעבע.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

רכיכה בתפריט? נסה להתאים עם שרדונה, מוסקדט וריזלינג. שרדונה חמאתי נהדר לצדפות, שרימפס, סרטנים ולובסטר, ואילו מוסקדט הוא בחירה קלאסית למולים, צדפות וצדפות. אם יש לך קצת תבלין ברכיכות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 23 דולר.
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
פולי ג ' ונסון קרנרוס שרדונה
2014 קרנרוס שרדונה שלנו יש צבע זהוב יפה. יין בעל גוף בינוני זה שופע ניחוחות של אגסים, קוקוס, וניל ודבש. החיך הרחב והרחב משלים את הניחוחות עם תווים מתוקים ועשירים. יין נועז עם טעמים של תפוח טעים הזהב, טוסט חמאה, וניל ודבש זה באמת יין טעים שניתן לזווג עם כמעט כל דבר