קושירגיל
מוכן ב14 דק.
מנות15
ציון בריאות24
מגזין

סרטנים ספוט בגריל עם שעועית חומוס, עגבניות וארוגולה

סרטנים ספוט בגריל עם שעועית חומוס, עגבניות וארוגולה
סרטנים ספוט בגריל עם שעועית חומוס, עגבניות וארוגולה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, מתכון pescatarian מגיש 15 . מנה אחת מכילה 280 קלוריות, 22 גרם חלבון ו 10 גרם שומן. אם יש לכם שמן זית, עלי ארוגולה קרועים, מלח, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש עד כמון הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס שוקולד מרוקאי כקינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. זמן הכנת המתכון כ 14 דקות. מתכונים דומים: סרטנים ספוט בגריל, סרטנים בגריל (שרימפס) עם רקטות (ארוגולה) ועגבניות קמפרי, ו קליפורניה ספוט סרטנים עם תיבול תאילנדי.

מרכיבים

4מערבבים את עלי הארוגולה לתוך תערובת שעועית חומוס-עגבניות, טעם ולהתאים תיבול. תלוש את הסלט במרכז מגש ולסדר את הסרטנים סביב הסלט. מגישים מידמערבבים את עלי הארוגולה לתוך תערובת שעועית חומוס-עגבניות, טעם ולהתאים תיבול. תלוש את הסלט במרכז מגש ולסדר את הסרטנים סביב הסלט. מגישים מיד9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי ארוגולה קרועיםעלי ארוגולה קרועים850אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית חומוסשעועית חומוס340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות שרי או ענבים, חצויעגבניות שרי או ענבים, חצוי2(יכול להיות או להרחיק)שום טחון, מחולקשום טחון, מחולק385כל מנה: קלוריות; 36 גרם חלבון; 26 גרם פחמימות; 4 גרם סיבים; 15 גרם שומן; 2 גרם שומן רווי; 0 מ כל מנה: קלוריות; 36 גרם חלבון; 26 גרם פחמימות; 4 גרם סיבים; 15 גרם שומן; 2 גרם שומן רווי; 0 מ " ג. כולסטרול, 707 מ " ג. נתרן1(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון2(חוֹרֶף)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית, מחולקשמן זית, מחולק99הערה: מצא את live spot prawns בנמל פירסון בנמל ניופורט, לוס אנג'לס פיש ושות'., פיש קינג בגלנדייל, סנטה מוניקה מאכלי ים, שווקי חווה נבחרים ושווקים אסיאתיים אחריםהערה: מצא את live spot prawns בנמל פירסון בנמל ניופורט, לוס אנג'לס פיש ושות'., פיש קינג בגלנדייל, סנטה מוניקה מאכלי ים, שווקי חווה נבחרים ושווקים אסיאתיים אחרים907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ספוט סרטניםספוט סרטנים1צביטהקמצוץ פתיתי פלפל אדומים יבשיםקמצוץ פתיתי פלפל אדומים יבשים2(יכול להיות או להרחיק)מלח, מחולקמלח, מחולק

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, ו סוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Zind-Humbrecht Clos Windsbuhl Vendange Tardive פינו גריס. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 99 דולר.
Zind-Humbrecht Clos Windsbuhl Vendange Tardive פינו גריס
Zind-Humbrecht Clos Windsbuhl Vendange Tardive פינו גריס